خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) گفت: ، والدین باید فرزندان خود را نسبت به حوادث اجتماعی بصیرت دهند و با تعمیق در دشمن شناسی ، دشمنان انقلاب را منطقی معرفی کنند.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، " همایش همسران پاسدار" با حضور مسئولان ارشد سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف )صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) اظهار کرد: خانواده پاسدار، خانواده ای است که  با مجموعه ای از ارزش ها و نیکی ها شناخته شود به طوری که، مردم با مشاهده رفتار و کردار های آنان ، به این نتیجه برسند.

ضرورت افزایش محبوبیت سپاهیان در بین مردم

وی با اشاره به تعاریف مقام معظم رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص سپاه افزود: سپاه یک عنصر مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تلقی می شود به همین منظور، ضروری است  سپاهیان در بین مردم ،بیش از پیش محبوبیت پیدا کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه زمانی در راستای رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود که یک رابطه صحیح و عاطفی با مردم داشته باشد.

 سپاهیان الگویی مناسب برای مردم باشند

شاهرخی در ادامه گفت: شایسته است خانواده سپاهیان رنگ و بوی امام زمانی(عج) داشته باشند تا در مقابل تهدیدات بتوانند از مردم و انقلاب دفاع کنند چرا که اگر کوچکترین تعارضی بین سپاهیان و رفتار آنان باشد دچار آسیب های بزرگی خواهند شد.

به گفته وی، نباید باورها و ارزش های دینی سپاهیان در بین مردم کمرنگ  جلوه کند در همین راستا ضروری است، آنان الگو و سرمشقی  مناسب برای مردم باشند.

این مقام مسئول، تربیت و پرورش نسل صالح را از ویژگی های بارز خانواده سپاه دانست و افزود: آموزش اعتقادی باورهای صحیح از وظایف  والدین است چرا که آنان نباید نسبت به باورهای اعتقادی فرزندان خود بی تفاوت باشند و این امر جزء با برقراری روابط  عاطفی حاصل نمی شود.

 در محیط خانواده "خداباوری" و" معاد محوری" افزایش یابد

 به گفته وی، نباید بنیان خانواده سست شود در غیر این صورت محیط خانواده ناامن  نخواهد بود.

این مقام مسئول تربیت نا صحیح،  ناامنی محیط خانه و انحرافات غیر اخلاقی را  از آسیب های خانواده دچار سوء مدیریت برشمرد و بیان کرد:  تیرگی روابط همسران نشان دهنده سوء مدیریت و فرو پاشی خانواده است بر همین اساس، آنان موظفند خداباوری  و معاد محوری را  در  محیط  خانواده برجسته کنند.

به گفته،فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ، والدین باید فرزندان خود را نسبت به حوادث اجتماعی بصیرت دهند  و با تعمیق در دشمن شناسی ، دشمنان انقلاب را منطقی معرفی کنند.

 


1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها