خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر انس با قرآن گفت: برگزاری جلسات قرآن برای رشد معنویت و هدایت انسان بسیار مؤثر است.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی بسیج در سپاه انصارالحسین(ع) با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار داشت: تفسیر قرآن کار آسانی نیست چراکه مفسر باید عمق مفاهیم قرآن را برای افرد جامعه بیان کند و تنها در این صورت است که باعث هدایت افراد می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود حفظ و تفسیر قرآن وسیله است و بدون این وسایل نمی‌شود به خدا نزدیک شد، افزود: برگزاری جلسات قرآن برای رشد معنویت و هدایت انسان بسیار مؤثر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: باید تلاش شود تا برگزاری جلسات قرآنی روزبه روز گسترش یابد.

وی با بیان اینکه سپاه باید در برگزاری جلسات قرآنی پیش قدم باشد، بیان داشت: حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که قرائت قرآن را در برنامه روزانه خود بگنجانیم همانگونه که در حدیثی امام صادق(ع) می‌فرماید هر فرد باید روزانه 50 آیه قرآن تلاوت کند.

رضوی‌راد با اشاره به نتایج اخروی انس با قرآن کریم افزود: در روایتی آمده است که هر کس ظرف وجودیش از قرآن پر شده باشد از عذاب الهی در امان خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه قرآن راهنمای انسان در زندگی است، خاطرنشان کرد: قرآن ما را در راه راست ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد و آینده زندگی ما را روشن و پرفروغ خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات