فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه خبر داد

تدوین و تالیف زندگینامه سرداران شهید شهرستان فیروزه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه از تدوین و تالیف زندگینامه سرداران شهید این شهرستان و رونمایی آن در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۸۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
مصطفی بیدکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر که درصددیم زندگینامه سرداران شهید شهرستان فیروزه را تدوین و تالیف کنیم بیان داشت: در نظر داریم با این کار، سرداران و اسوه های ایثار و شهادت را به جوانان معرفی کنیم و با شناساندن سبک زندگی این شهدا، آنان را در برابر جنگ نرم دشمن که الگوهای فاسد و پوشالی را می خواهند به جوانان ما القا کنند آماده کنیم.

وی ادامه داد: یادنامه هشت سردار شهید شهرستان فیروزه توسط پاسدار رمضانعلی خلیل زاده، راوی دفاع مقدس و همرزم آنان که خود نیز از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس می باشد به رشته درمی اید.

بیدکی یادآور شد: این اثر شامل زندگینامه شهدا و بیان خاطرات آنان به نقل از پدر و مادر و اعضای خانواده یشان و نیز بیان رشادت های آنان در دوران مسئولیت در میدان های نبرد و در پایان سفارشات و بیان وصیت نامه آنان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه زمان انتشار و رونمایی این اثر را مصادف با هفته بسیج در پایان اذرماه سال جاری عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار