خبرهای داغ:
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اکنون دشمن توانسته به برخی از خانواده‌ها نفوذ کند گفت: تشییع شهدای حرم اتباع و ایرانی نباید تفاوتی برای مردم داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد پناهیان در نشست بصیرتی سرگروهان و مربیان صالحین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در نخستین دوره اردوی تربیتی با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای تحقق فرمان‌های رهبر انقلاب اسلامی گام بردارند بیان کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی می‌تواند جامعه اسلامی را به سمت تعالی و پویایی سوق دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) ناحیه امام حسین(ع) قم با تاکید بر اینکه عمل نکردن به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی عواقب مشخصی برای جامعه اسلامی دارد تصریح کرد: اگر رهبر انقلاب اسلامی در مسئله‌ای به مردم جامعه به ویژه قشر حزب‌اللهی هشدار می‌دهند باید نسبت به آن مسئله حساسیت خاصی نشان دهیم.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اکنون دشمن توانسته به برخی از خانواده‌های جامعه اسلامی نفوذ کند مطرح کرد: تشییع شهدای حرم اتباع و ایرانی نباید تفاوتی برای مردم داشته باشد.

وی بازبینی اصول امام خمینی(ره) را بازبینی اصول انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسئله تحریف امام هشدار دادند زیرا اکنون دشمن برای تحریف آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

پناهیان به برخی از اقدامات انجام شده در پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان باید به عنوان قشر پیشرو جامعه اسلامی از تحریف خط امام خمینی(ره) جلوگیری کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها