خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم خبر داد؛

اعزام 450 نفر از سرگروهان صالحین به اردوی رامسر

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم گفت: در نخستین دوره اردوی تربیتی رامسر 450 نفر از سرگروهان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بسیج اصناف، بسیج جامعه پزشکی و بسیج صدا و سیما استان قم حضور داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیتی سرگروهان و مربیان صالحین سپاه استان قم در رامسر اظهار کرد: در این دوره 450 نفر از سرگروهان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بسیج اصناف، بسیج جامعه پزشکی و بسیج صدا و سیما استان قم حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی چالش‌ها و راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر محوریت اصلی نشست‌های سرگروهان صالحین در اردو تربیتی رامسر است عنوان کرد: در تابستان جاری برنامه‌ریزی‌های متفاوتی برای متربیان و سرگروهان حلقه‌های صالحین استان قم انجام شده که سد 15 خرداد، اردوگاه بسیج در شهر کرج، اردوگاه وسف ویژه مربیان پایگاه‌های مقاومت بسیج و اردوی تربیتی رامسر بخشی از این برنامه‌ها است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور در دریا و جنگل و برپایی کارگاه‌های تخصصی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر را بخشی از برنامه‌های اردوی تربیتی رامسر برشمرد و افزود: در نخستین دوره اعزام سرگروهان صالحین به رامسر نشست بصیرتی با حضور احمد پناهیان استاد برجسته حوزه علمیه قم برگزار شده است.

وی یادآور شد: در ادامه اعزام سرگروهان و مربیان صالحین استان قم نزدیک به یک هزار و 550 نفر دیگر در اردوگاه هفت تیر بسیج رامسر حضور پیدا خواهند کرد.

امیرزاده با تاکید بر اینکه سرگروهان و مربیان صالحین بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای تعالی بسیجیان گام برمی‌دارند تاکید کرد: سرگروهان صالحین عناصر اصلی تربیتی بسیج هستند که با تکیه بر آموزه‌های دینی خود در راستای تربیت بسیجیان گام برمی‌دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار