خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: دفاع از هویت جوانان و نوجوانان سخت‌تر از جنگ سخت است و کادر صالحین به عنوان بازوان اجرایی رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۵۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن کمالی ظهر امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره اردوی تربیتی ویژه سرگروهان و مربیان صالحین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری اردوهای آموزشی در ایجاد نشاط و ارتقای روحیه تفاهم و همکاری سرگروهان صالحین موثر است.

وی با بیان اینکه سرگروهان شرکت کننده در اردوی رامسر صالحین سپاه استان قم نسبت به سال گذشته کیفیت بیشتری دارند اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از اهداف رهبر انقلاب اسلامی است که برای تحقق این امر تاکنون گام‌های بسیاری در جامعه اسلامی به ویژه توسط بسیجیان برداشته شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: سپاه و بسیج تغییر رویکردی در برنامه‌های تربیتی خود انجام داده است که این رویکرد افق‌های بسیار روشن‌تری برای جامعه اسلامی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای تضعیف هویت جامعه اسلامی از ابزارهای متفاوتی استفاده کرده است خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس و سیره رزمندگان باید در جامعه اسلامی ترویج شود زیرا رفتار و گفتار رزمندگان دفاع مقدس مورد پسند خداوند تبارک و تعالی بوده و به برکت آن‌ها اکنون جامعه اسلامی به قله‌های پیروزی رسیده است.

کمالی از تاکیدهای رهبر انقلاب اسلامی برای ایجاد تمدن اسلامی یاد کرد و افزود: تحقق تمدن اسلامی یکی از نیازهای فرج است و برای این پیروزی باید از عناصر عمل صالح و تقوا به عنوان مروج نیکی‌ها در جامعه اسلامی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: اکنون دفاع از هویت جوانان و نوجوانان سخت‌تر از جنگ سخت است و کادر صالحین به عنوان بازوان اجرایی رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی تلاش می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها