مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان:
مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان در مراسم اختتامیه طرح ولایت استانی گیلان گفت: هنوز عده ای باور ندارند در جنگ نرم با دشمن هستیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مهتاب رهنما در مراسم اختتامیه طرح ولایت استانی گیلان ویژه خواهران در دانشکده پردیس فنی گیلان اظهار کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که شاهد سیل عظیمی از هجمه‌های دشمن به جوانان هستیم و این سیل با غفلت ما جان گرفته و قدرت بیشتری پیدا کرده است.

مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: سیلی که بنیان کنی آن را شاهد هستیم، هویت ما را نشانه گرفته است طوری که متوجه تغییرات و پیشرفت آن نیستیم.

رهنما با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالیان گذشته در رابطه با تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار داده بودند گفت: دشمن در جنگ سخت که به نتیجه نرسید با برنامه ریزی خیلی دقیق جنگ نرم را آغاز کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «باید قوی باشیم، اگر ضعیف باشیم محکوم به فنا هستیم» گفت: طرح ولایت گام به گام با ولایت است و شما دانش آموختگان طرح ولایت با سپری کردن این دوره رسالت بزرگی بر دوش خواهید گرفت.

مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه عده ای هنوز باور ندارند که ما در جنگ نرم هستیم گفت: دشمن با ترفند های گوناگون از قبیل انواع مدلهای لباس، رنگ و لعابهای زننده، ترویج برهنگی، نگرش سطحی به دین و سگ پرستی هویت جوانان ما را هدف قرار داده است.

رهنما با بیان اینکه مقام معظم رهبری زن ایرانی را الگوی سوم برای زنان جهان معرفی کرده اند، الگویی که نه زن شرقی هست و نه زن غربی گفت: هر الگویی دارای خصوصیاتی هست که بتوان از آن الگو گرفت و شما دانش آموختگان طرح ولایت با سپری کردن این دوره در تابستان امسال که می‌توانستید به بهترین تفریح بپردازید اما شرکت در این دوره را ترجیح دادید، الگو هستید برای دانشجویان دانشگاه خود.

وی گفت: باید آمادگی پاسخ شبهاتی که در رابطه با مسائل زنان و دیگر مسائل در دانشگاه وجود دارد را داشته باشید.

مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: شما دانش آموختگان طرح ولایت باید سفیری باشید در دانشگاه و جامعه برای اعتلای حکومت جهانی.

رهنما با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت: شما باید در مسیر زندگی خود از این حضرت درس بگیرید و برای اینکه ثمره خون شهدا به هدر نرود و این نظام وصل شود به حکومت جهانی تلاشی مضاعف داشته باشید

ارسال نظرات