فرمانده سپاه قدس استان گیلان شناخت دشمن را اولین اولویت حرکت جهادی برشمرد و گفت: نظام سلطه و در راس آن آمریکا دشمن شماره یک این انقلاب هستند و ما نباید هیچ وقت دشمن اصلی خود را گم کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۱۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در اختتامیه طرح ولایت استانی دانشجویان در دانشکده پردیس فومن اظهار کرد: وظیفه اصلی دانشجو تحقیق، پژوهش و کسب مهارت‌های علمی است.

وی تصریح کرد: دانشجویان آنقدر باید کار علمی کنند تا راه 30 ساله را همانند شهیدان در طی چند سال سپری کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان شهیدان شهریاری، احمدی روشن را نمونه‌ای روشن از مدیریت جهادی در فضای دانشگاهی برشمرد و گفت: عنوان مدیریت جهادی از ابداعات مقام معظم رهبری است.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: هر گونه جهد و کوشش علیه دشمن به نوعی حرکت جهادی است و اگر این حرکت علیه کشور باشد عنوان فتنه به آن اطلاق می‌گردد.

وی شناخت دشمن را اولین اولویت حرکت جهادی برشمرد و گفت: نظام سلطه و در راس آن آمریکا دشمن شماره یک این انقلاب هستند و ما نباید هیچ وقت دشمن اصلی خود را گم کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: اگر بسیجی شدید و داوطلبانه از نظام و ارزش‌های آن دفاع می‌کنید، این یک کار با ارزش جهاد گونه است.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه در عرصه جنگ نرم هنوز نتوانستیم اثر مخرب و ویران کننده این جنگ را در جامعه به خوبی معرفی نماییم گفت: جوانان ما به وسیله اعتیاد به انحراف کشیده می‌شوند.

سردار عبدالله‌پور تفرقه و دو دستگی را از اهداف کنونی دشمن دانست و گفت: هم‌اکنون و قبل از انتخابات تلاش می‌کنند تا در انتخابات پیش‌رو مجلس و خبرگان یک عده را مقابل یک عده دیگری قرار دهند؛ یک گروه را پیرو رهبری و گروه دیگر را جدا کنند.

وی جوسازی علیه بسیج در برخی از محیط‌های دانشجویی گلایه کرد و گفت: بسیج با زبان محبت و کلام خوش منظق خود را در جامعه تبیین می‌کند و این از افتخارات بسیج است.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: راه خدا را ولی خدا که امروز نائب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به ما نشان می‌دهد؛ چه با فکر ماجور باشد و چه نباشد باید فرمامین معظم له را سیره و الگو خود قرار دهیم تا ان‌شاء الله سربلند از آن بیرون بیاییم.

سردار عبدالله‌پور در پایان با بیان اینکه کار در بسیج باید باید در راه رضای خدا باشد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم گمراه نشویم و در انجام تکالیف اشتباه نکنیم باید کار ما خالصانه و فقط برای رضای خدا باشد.

در ادامه ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بسیج را نیاز کشور و جامعه دانست و گفت: همه ما باید همت و تلاش خود را درجهت تحقق بسیج ده‌ها میلیونی به کار ببندیم و مجلس نیز در این راستا پشتیبانی لازم را بعمل خواهد آورد.

وی نمایندگان مجلس را یار و یاور رهبر برشمرد و اطاعت از فرامین معظم له برای نمایندگان را یک امر واجب دانست.

در ابتدای این جلسه مهدی‌پور مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان هدف از برگزاری طرح ولایت را تربیت از جنس خود دانشگاه عنوان کرد و افزود: با حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفتمین دوره طرح ولایت به مدت 10 روز در پردیس دانشکده فنی فومن برگزار می‌گردد. افزون بر آن رسالت بسیج دانشجویی ساختن انسان با باور و اندیشه اسلامی، برگرفته از قرآن کریم جهت فراهم آوردن فضای کارهای تربیتی است.

ارسال نظرات