خبرهای داغ:
با حضور مردم ولایت مدار شهرستان قاین

پیکر مطهر شهید احمد دلیل در قاین تشییع شد + تصاویر

پیکر شهید احمد دلیل مرد آسمانی وپیام آورهشت سال مردانگی و ایثاربر دوش مردم ولایت مدار و خداجوی قاین تشییع ودرزادگاهش روستای ورزک به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۳۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی؛پیکر پاک شهید احمد دلیل ازشهدای شناسایی شده هشت سال دفاع مقدس بعد از 31 سال بر دوش مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان قاین تشییع و در محل زادگاهش روستای ورزک به خاک سپرده شد.

خون شهداء سبب عمق بخشی ایمان و اعتقادات مردم شده است

حجت الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان جنوبی در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تهنیت به خانواده های شهدا و شهید دلیل و تشکر از مردم شریف قاینات  گفت : شما مردم عزیز امروز در مراسم تشییع شهید دلیل وفاداری خود را دوباره به نظام و انقلاب ثابت کردید شما مردم انقلابی  مومن و متدین خطه ی قاینات همواره در همه ی پستی و بلندی های انقلاب یارو یاور انقلاب و ولایت بوده اید .

وی با بیان اینکه گوشه ای از وفاداری شما عزیزان همین فرزندان شما (شهداء) هستند ، گفت: این شهداء حاضر شدند در دفاع از دین خدا و ولایت از جان خود بگذرند .

معصومی با بیان اینکه خداوند می فرماید" هرکس از زن و مرد شما که عمل صالح انجام دهد ما به او حیات طیبه عطا می کنیم" افزود:هرکس می خواهد مصداق این فرمان پروردگار قرار گیرد باید مومن باشد وعمل صالح انجام دهد پیرو ولایت و ولایت پذیر باشد.

وی ادامه داد: شهدا خالصا و مخلصا هرقدمی که بر می داشتند برای رضای خدا بود هم در کردار هم در گفتار و رفتار همواره رضای خدا را درنظر می گرفتند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه تشییع پیکرشهید احمد دلیل پس از 31 سال حیات تازه ای در کالبد جامعه اسلامی ما بوجود اورد، عنوان کرد:  آن چیزی که ملت ما را تا به امروز زنده و پویا نگه داشته است ایمان به خدا و ولایت پذیری مردم عزیز ما است .

وی عنوان کرد: پدر شهید دلیل می گفت پسرم وصیت کرده بود که من راضی نیستم  وقتی خبر شهادتم را شنیدید گریه و زاری کنید بلکه خوشحال باشید چون شهید میداند که به لقاء پروردگار عالم رسیده است چه پاداشی برتر از این که به لقاء پروردگار برسید.

معصومی خطاب به مردم قاین بیان داشت: عزیزان این عزت و افتخاری که تا امروز نصیب کشور و مردم ما شده است یکی به برکت ایمان ملت به خدا و ولایت پذیری است و دیگری خون شهداست که به ایمان و ولایت پذری مردم عمق بخشیده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها