خبرهای داغ:
پیاده روی بزرگ خانوادگی«میثاق با شهدا» به همت پایگاه حزب الله بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۹۷۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پیاده روی بزرگ خانوادگی «میثاق با شهدا» با حضور گسترده خانواده های شهرک امینیان و فرهنگیان و قلعه نوروز خان شاهرود از محل پایگاه حزب الله شهرک امینیان تا گلزار شهدای شاهرود به مسافت تقریبی 3 کیلومتر برگزار شد.

در این همایش که اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد حضور داشتند شرکت کنندگان مسیر مسجد عسکریه تا گلزار مطهر شهدا در شهرک امام شاهرود را طی نمودند و در پایان با قرائت فتحه در قبور مطهر شهدا با آنها عهد و پیمان بستند تا در راه آنها ثابت قدم بمانند.

در پایان این همایش به قید قرعه به همت پایگاه بسیج حزب الله و حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا و تربیت بدنی سپاه و راهبردی سپاه شاهرود هدایایی نفیسی چون سفر زیارتی مشهد مقدس و دوچرخه و هدایای نقدی و غیر نقدی دیگر به شرکت کنندگان اهدا شد.

در حاشیه این برنامه فرمانده پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام و روز مقاومت اسلامی گفت: این همایش با هدف میثاق با شهدا و گرامیداشت روز مقاومت اسلامی و شهدای جهان اسلام و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تاکید بر سلامت جسم و روح با استقبال خوب مردم برگزار شد.

محسن اکبری افزود: پایگاه حزب الله با توجه به اهداف بسیج در اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی با مشارکت مردم برگزار می کند که این همایش از آن جمله است که با استقبال خوبی روبه رو و برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها