این روز ها شاهد ذوق زدگی و جولان عده ای در فضای رسانه ای کشور هستیم که از جمع بندی مذاکرات به یک پیروزی بزرگ و بی نظیر تعبیر می کنند و قصد دارند آنرا به نفع جناح خاصی مصادره کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۵۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این روز ها شاهد ذوق زدگی و جولان عده ای در فضای رسانه ای کشور هستیم که از جمع بندی مذاکرات به یک پیروزی بزرگ و بی نظیر تعبیر می کنند و قصد دارند آنرا به نفع جناح خاصی مصادره کنند لازم به یاد آوریست که فراهم آوردن زمینه برای نشاط و امید در جامعه باعث می شود عرصه از دست دشمن گرفته شود و آنها یکه تاز میدان نباشند تا با گزافه گویی و بلوف زنی بخواهند روحیه یأس را به ما تلقین کنند ،این از نکات مثبت است.

منتهی این کمال بی انصافی است که برخی رَجُل سیاسی و به تَبع آن روزنامه های زنجیره ای و سایت های همسو به رؤیا پردازی پرداخته و با تعابیری همچون «آغاز عصر ایرانی» «کلید چرخید ، ایران خندید» «فتح الفتوح دیپلماسی ایرانی» «پیروزی بدون جنگ» و «جهان به ایران سلام کرد» سعی دارند واقعیات موجود را نادیده بگیرند و از این فرصت برای فرار از عزلت و حاشیه نشینی استفاده نمایند و آینده رقبای خودرا تحت تاثیر این فرآیند قرار دهند.

آنچه که در باره متن سند وین یا همان فرجام می توان گفت این است که در حالت خیلی خوشبینانه توافق موجود یک توافق برد-برد برای هر دو طرف است. و به قول رئیس جمهور محترم می بایست منتظر نتیجه ی جمع بندی ها در یکی دو ماه آینده باشیم.

امید است در فضای همدلی و همزبانی ملت و دولت و با بررسی های دقیق تمامی زوایای «متن سند وین» توسط مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی شاهد به ثمر نشستن مقاومت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر زور گوئی های نظام استکبار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها