خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات:

روشنگری و اطلاع رسانی دقیق نقش خبرنگاران در انتخابات است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: امسال سال انتخابات است و نقش شما خبرنگاران در روشنگری و اطلاع رسانی دقیق در جامعه بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۱۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرادی در دیدار با خبرنگاران بسیج در قاین، یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامیداشت و ضمن تشکر از خبرنگاران جهت پوشش و انعکاس اخبار بسیج و سپاه شهرستان قاینات خطاب به خبرنگاران گفت: امسال سال انتخابات است و نقش شما خبرنگاران در روشنگری در جامعه بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین از خبرنگاران خواست وقایع را به صورتی اطلاع رسانی کنند که موجب تنش و چالش در جامعه نشود چون بعضی از چالش ها از خبر شروع می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، خبرنگاران باید روحیه مطالبه گری داشته باشند ، مطالبه از مسئولین و درست اندرکاران جهت رفع مشکلات جامعه و مردم.

سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه قاینات نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت و از اینکه خبرنگاران در همه ی برنامه های بسیج همانند سربازان ولایت حضور فعال دارند تشکر کرد.

وی ادامه داد: خبرنگار نباید لحظه ای آرام و قرار داشته باشد و همیشه دنبال این باشد که اخبار مهم را به سمع و نظر مردم برساند، از تنش های احتمالی جلوگیری کند و مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برساند و پیگیر انجام آن باشد.

برات زاده افزود: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس هم پررنگ بود و خبرنگاران در خط مقدم جبهه علی رغم سانسور شدید دشمن وقایع و اتفاقات بوجود آمده را به جامعه می رساندند .

روزی که به مناسبت شهادت خبرنگارعزیز محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قاینات خبرنگاران بسیجی شهرستان قاینات مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها