خبرهای داغ:
در دهه اول شهریورماه برگزار می شود
به همت حوزه ولی عصر(عج) یادواره شهدای کوی توحید بیرجند در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۹۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

حسین رحیم زاده مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت ولی عصر(عج) بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء اظهارداشتهمه ما مدیون فراکاری و جان فشانی شهدا و رزمندگان هشت سال دفع مقدس هستیم و امروز مهمترین وظیفه و هدف ما باید زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء و آرمانهای شهدا و ایثار گران باشد.

وی از برگزاری یادواره شهدای کوی توحید بیرجند در دهه اول شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با حضور متربیان شجره طیبه صالحین وبا سخنرانی سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی برگزار خواهدشد.

رحیم زاده با اشاره به اینکه ین یادواره بعد از نماز مغرب و عشاء برگزر می شود، گفت: این مراسم با حضور خانواده های معظم شهداء در پارک توحید برگزار خواهدشد.
وی بابیان اینکه این مراسم به صورت نمادین برگزار خواهدشد، ادامه داددراین مراسم باشکوه رزمنده گان به صورت نمادین از درب منزل شان با خانواده خود خداحافظی و توسط جمعی از مردم بدرقه خواهند شد.
مسئول تعلیم وتربیت حوزه مقاومت ولی عصر بیرجند عنوان کرد: بعد از بدرقه وتشییع شهداء توسط مردم به صورت نمادین یادواره شهدا ء آغاز خواهدشد.
وی افزود: از تمامی عموم مردم بخصوص بسیجیان انتظار می رود در این مراسم معنوی و باشکوه که به نام و یاد شهداء برگزارمی شود؛ حضور حداکثری داشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها