رئیس آموزش و پروش شهرستان اشکذر:

نتایج کنکور امسال از نظر کیفی بهتر از سال گذشته بود/بهره برداری پنج مرکز آموزشی در سال تحصیلی جدید

کمالیان به مقایسه رتبه های امسال نسبت به سال پیش پرداخت و گفت: رتبه دانش آموزان در رشته ریاضی بهتر از سال پیش بوده ولی در دو رشته انسانی و تجربی تغییر محسوسی با سال پیش نداشتیم.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۸۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

یه گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس آموزش و پروش شهرستان اشکذر در مورد کنکور ۹۴ توضیح داد: در کنکور امسال ۴۴۵ نفر در دو حوزه شهرستان اشکذر شرکت کردند که از این تعداد بخشی از زارچ و مابقی از اشکذر بودند.

کمالیان در ادامه به مقایسه رتبه های امسال نسبت به سال پیش پرداخت و گفت: رتبه دانش آموزان در رشته ریاضی بهتر از سال پیش بوده ولی در دو رشته انسانی و تجربی تغییر محسوسی با سال پیش نداشتیم.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تراز نمره‌ای امسال از نظر کیفی نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته باشیم ولی از نظر کمی تغییری زیادی نداشته‌ایم.

کمالیان در ادامه به بحث خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: آموزشگاه حاج حسین دهقانی در عمار شهر، مدرسه بخشنده همت آباد، مدرسه حاج کاظم ابراهیمی در صدر آباد معروف به مدرسه امام موسی ابن جعفر (ع) ، کانون سید الشهدای رضوانشهرکه بعد از ۱۰ سال توقف توسط خیر در حال تکمیل است و مدرسه فاطمه الزهرا (س) رضوانشهر که در حدود ۱۵۰ ملیون از اعتبارات دولت هزینه شده است از جمله پروژه‌هایی است که برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ قابل بهره برداری است.

ارسال نظرات