خبرهای داغ:
سقاچی خبر داد:

افتتاح مرکز عرضه پوشاک ایرانی ـ اسلامی در دهه کرامت در شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز از افتتاح مرکز عرضه پوشاک ایرانی ـ اسلامی در دهه کرامت در شیراز خبر داد و گفت: این مرکز در روز ۲۵ مرداد ماه جاری در بلوار چمران افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۶۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران از افتتاح مرکز عرضه پوشاک فطرس با رویکرد کاملاً ایرانی ـ اسلامی در دهه کرامت خبر داد و گفت: این مرکز در روز 25 مرداد ماه جاری در بلوار چمران افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه  در این مرکز لباس‌های کاملاً ایرانی ـ اسلامی، زیبا و درعین حال جوان‌پسند در قریب 90 طرح ایرانی ـ اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: از بهترین طراحان برای طراحی لباس‌های این مرکز استفاده شده است.

سقاچی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های بسیار جالب ما در این نمایشگاه این است که از خانم‌ها می‌خواهیم چادر بپوشند و بعد یک عکس با چادر و حجاب کامل از آن‌ها می‌گیریم و یک عکس هم بدون چادر از آنان گرفته می‌شود، آن‌گاه هر دو عکس را به آن‌ها تحویل می‌دهیم تا با مشاهده عکس‌ها خود به زیبایی واقعی پی ببرند و تصمیم بگیرند که چه راهی را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان به دنبال زیبایی و جذابیت‌ها هستند ما تلاش کرده‌ایم لباس‌هایی را طراحی و به نمایش بگذاریم که ضمن رعایت مسائل اسلامی و حفظ حیا و عفت نهایت زیبایی و جذابیت را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این سازمان همچنین در راستای بحث کارآفرینی، اقتصادمقاومتی، رعایت عفاف و حجاب و جایگزین کردن مدهای کاملاً اسلامی به جای مدهای اروپایی وغربی یک‌سری کارگاه‌های آموزشی راه‌اندازی کرده تا لباس‌های اسلامی را تهیه و در اختیارمردم قرار دهند که کلیه طرح‌های مرکز فطرس هم برگرفته از همین کارگاه‌های آموزشی است.

سقاچی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این کارگاه‌ها آن است که ضمن ارائه آموزش سه ماهه به خانم‌ها آن‌ها بتوانند از این طریق مشکلات مادی خود را مرتفع سازند و یک منبع درآمد برای خود کسب کنند ضمن اینکه لباس‌هایی که در این کارگاه‌ها دوخته می‌شوند با نازل‌ترین قیمت در اختیارمردم گذاشته می‌شود.

وی در پایان از برگزاری جشنواره پوشاک اسلامی در اسفند ماه سال جاری خبرداد و گفت: در این جشنواره که از سراسر ایران برای بازدید از آن حضور خواهند داشت لباس‌های اسلامی و محلی ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار