خبرهای داغ:

استشمام عطر شهدا در صدا و سیمای مرکز فارس

فضای صدا و سیمای مرکز فارس با حضور شهدای گمنام عطرآگین شد و کارکنان رسانه ملی در مراسمی با پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۶۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، فضای صدا و سیمای مرکز فارس روز گذشته، 22 مرداد با حضور شهدای گمنام عطرآگین شد و کارکنان رسانه ملی در مراسمی با پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.
سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم گفت: بر اساس احادیث و روایات شهدا از بزرگترین بذل کنندگان هستند و با انفاق جان خود از روزی جاودانه خداوند بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه با پایان یافتن جنگ سرد، دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، افزود: امروز دشمنان برای تضعیف انقلاب و تاثیرگذاری بر فرهنگ امت انقلابی ایران اسلامی از جنگ نرم استفاده می‌کنند و قلم، میکروفن و دوربین رسانه ملی سلاح افسران هوشمند جنگ نرم برای مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام هستند.
سهرابی تصریح کرد: دفاع از ارزش‌ها تا استقرار حق و حقیقت در سراسر جهان باقیست و ما ادامه‌دهنده راه رهبر شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.
بنا بر این گزارش، بیانی، معاون قرارگاه عملیاتی سپاه فجر فارس نیز در این مراسم گفت: شهدا بزرگ مردانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس در جنگی نابرابر مقابل رژیم بعث عراق و 44 حامی آن ایستادند.
وی افزود:‌ ایستادگی رهروان رهبر کبیر انقلاب در مقابل سلاح‌های پیشرفته ابرقدرت‌های شرق و غرب، کشورهای اروپایی و حتی برخی از کشورهای آفریقایی در هشت سال جنگ تحمیلی نشانه اراده و اعتقاد آنها به خداوند بزرگ است.

وی ادامه داد : امروزه دشمنان با طراحی نرم افزارهای هوشمند رایانه و تلفن همراه و همچنین افزایش شبکه های ماهواره ای برای تخریب فرهنگ جوانان ایران اسلامی تلاش می کنند و ما باید برای غلبه بر نقشه های آنان برای حفظ و ترویج ارزشهای دینی و اسلامی در جامعه برنامه ریزی کنیم .
امروز رسانه ملی میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بود و کارکنان رسانه ملی در مراسم وداع با این لاله های پرپر با نوحه خوانی ، سینه زنی و عزاداری یاد و خاطره رشادت ها و پایمردی های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .
روز سه شنبه 10 لاله به خون خفته از مناطق عملیاتی فاو، فکه، ام الرصاص، شرق دجله، زبیدات و جزیره مجنون وارد شیراز شدند و امروز و فردا با حضور مردم شهیدپرور در پنج شهر فارس تشییع و خاکسپاری می شوند.
مراسم تشییع و تدفین چند شهید گمنام امروز در شهرهای شهر پیر و دبیران زرین دشت و ایزدخواست آباده و فردا در شهرهای بهمن آباده، رامجرد مرودشت برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها