خبرهای داغ:
از سوی خیران تامین سلامت فارس صورت گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از سوی خیران تأمین سلامت فارس 46 میلیارد تومان برای احداث و بهره‌برداری از درمانگاه ویژه بانوان و مجتمع آموزشی و تحقیقاتی سرطان جنوب کشور در شیراز اختصاص‌ یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۵۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمدهادی ایمانیه در سیزدهمین اجلاسیه تأمین سلامت فارس در سخنانی اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان پیوند اعضا از سوی خیران تأمین سلامت علاوه‌بر بیماران داخل کشور خدمات فراوانی را به بیماران دیگر کشورهای خارج به‌ویژه حوزه خلیج‌فارس که برای درمان به شیراز می‌آیند ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه هر کاری که در عرصه سلامت انجام می‌گیرد باید به تائید دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد و زمین رایگان از سوی دیگر ارگان‌ها و نهادها در اختیار این دانشگاه قرار گیرد تا بتوان فضاهای درمانی را در این استان گسترش داد.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در این اجلاسیه نیز در سخنانی اظهار داشت: اختصاص 46 میلیارد تومان در سال جاری از سوی خیران این استان برای توسعه فضاهای درمانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 500 درصد رشد داشته است.

 علی‌اکبر رامجردی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور شرکت‌کنندگان این اجلاسیه که نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند بتوان مشکلات و مسائل پیش روی را موردبررسی و تحقیق قرار داد تا در راستای رفع آن‌ها اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین همایش‌هایی تصریح کرد: در این اجلاسیه از 70 خیر تأمین سلامت استان فارس تجلیل به عمل می‌آید و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های انجام‌شده شاهد حضور بیشتر خیران در عرصه درمان، بهداشت و دیگر مسائل اجتماعی و فرهنگی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها