مراسم اختتامیه قرار گاه جهدی شهید ناصحی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولین سازمان بسیج دانشجویی گیلان در روستای مازی بن رودسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۵۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، 31 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف اعم از خواهر و برادر از دانشگاه خوارزمی کرج، دانشگاه تربیت معلم ساری و دانشگاه پیام نور رودسر که به مدت 14 روز در روستاهای سلجه چال، لامشکن علیا، لامشکن سفلی و مازی بن شهرستان رودسر فعالیت داشتند، امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان دادند.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن بازدید از فعالیت های جهادی در روستاهای مذکور و شرکت در مراسم اختتامیه قرارگاه شهید ناصحی خدمت به محرومین را یکی از افتخارات دانست و گفت:  یکی از افتخارات بسیج و سپاه خدمت به محرومین در داخل کشور و مستضعفین در جهان است.

ساخت منبع آب 30 متر مکعب در روستای مازی بن، ساخت منبع آب به مساحت 20 متر مکعب در روستای لامشکن و ساخت حسینیه در جوار مسجد لامشکن سفلی، ساخت سرویس بهداشتی و ساخت پل جاده ماشین رو در روستای لامشکن سفلی از جمله فعالیت های عمرانی این دانشجویان بود.

برگزاری کلاس نقاشی، کلاس قرآن، تجوید، مروارید دوزی و آموزش وضو و نماز، احکام، مباحث اخلاقی، حجاب و عفاف و جلسات و پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال و طناب کشی از دیگر فعالیت های این دانشجویان بود.

ارسال نظرات