پاسخ مثبت فرماندار اشکذر به مطالبه چندساله خبرنگاران؛

«اتاق خبر» ویژه خبرنگاران اشکذری راه اندازی می شود

فرماندار اشکذر در پاسخی مثبت به مطالبه چند ساله خبرنگاران، از راه اندازی اتاق خبر در اشکذر خبر داد و افزود: یکی از مطالبات خبرنگاران شهرستان راه اندازی اتاق خبر بوده است که ما آماده ایم تا در حد بضاعت خود آن را در اختیار اصحاب رسانه شهرستان قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۳۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار برگزار شده بود، خبرنگاران را پل ارتباطی دولت و ملت توصیف کرد و اظهارداشت: خبرنگاران چشم و گوش آگاه جامعه هستند که با گزارشات خود می توانند در رسیدگی به مشکلات مردم تسریع ایجاد کنند.

"شاه حسینی" وضعیت روابط عمومی های ادارات شهرستان اشکذر را مطلوب ندانست و بر برگزاری دوره های آموزشی در جهت تقویت علمی و حرفه ای روابط عمومی ها تاکید داشت.

وی راه اندازی مجدد روابط عمومی فرمانداری اشکذر را یکی از اتفاقات خوب در حوزه اطلاع رسانی شهرستان دانست و گفت: خوشبختانه امروز شاهد ارتباط خوب و نزدیک روابط عمومی فرمانداری شهرستان با اصحاب رسانه هستیم.

فرماندار اشکذر در پاسخی مثبت به مطالبه چند ساله خبرنگاران، از راه اندازی اتاق خبر در اشکذر خبر داد و افزود: یکی از مطالبات خبرنگاران شهرستان راه اندازی اتاق خبر بوده است که ما آماده ایم تا با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان فضای مشخصی را با امکانات در حد بضاعت خود در اختیار اصحاب رسانه شهرستان قرار دهیم.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران شهرستان با اهداء هدایایی تقدیر شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار