امام جمعه هرات با اشاره به 23مرداد و روز مقاومت اسلامی گفت: پیروزی و مقاومت اسلامی مردم لبنان در جنگ 33 روزه نشان داد قدرت ایمان می تواند همه قدرت های مادی را باعزم و اراده آهنین نابود کند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات، در خطبه اول  نمازگزاران را به بصیرت و آگاهی دعوت کرد .

" حجت الاسلام محمد رضایی" اظهار داشت : جوانان باید نسبت به نیرنگ های دشمن توجه لازم را داشته باشند و  به دوستی های دشمن تکیه نکنند .

امام جمعه هرات به روایتی از امام علی (ع) اشاره و گفت: امام علی (ع) میفرماید : من شما را دعوت به جنگ نمی کنم ولی هر که شما را به جنگ فرا خواند در مقابل آنان بایستید.

رضایی افزود: دین اسلام به ما می‌گوید در مقابل ظلم و ظالم بایستید، آمریکا باید بداند که فرهنگ ما مقابله با ظالم را واجب دانسته، و به گفته مقام معظم رهبری ایران با تمام توان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد .

خطیب نماز جمعه هرات گفت: تا وقتی دشمن بر روی زمین فساد و ظلم میکند ما مسلمانان وظیفه داریم در همه حال و هر زمان مقابل انان ایستادگی کنیم .

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به  23مرداد و روز مقاومت اسلامی گفت: پیروزی و مقاومت اسلامی مردم لبنان در جنگ 33 روزه نشان داد قدرت ایمان می تواند همه قدرت های مادی را باعزم و اراده آهنین نابود کند..

رضایی از اسرائیل به عنوان یک غده بدخیم سرطانی در منطقه نام برد و اظهار امیدواری کرد با تلاش و مقاومت مردم مسلمان  به زودی این رژیم نابود خواهد شد  .

امام جمعه هرات 25 تیر را سالروز ولادت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت عنوان و خاطر نشان کرد : پایان این دهه ولادت شکوهمند امام هشتم شیعیان است و روز ولادت این بانوی اسلام به نام روز دختر نامگذاری شده است.

وی گفت: دختران مادارن بالقوه جامعه می باشند، آنان باید به عنوان مادران و جامعه سازان آینده آگاهی و بصیرت خود را نسبت به دنیا و جامعه اسلامی بالا ببرند.

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور را گرامی داشت.

 

ارسال نظرات