خبرهای داغ:
معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: باید سعه صدر در جریان‌های سیاسی تقویت شود و جریان‌های سیاسی استان در خطاها با سعه صدر مسائل را مدیریت و کنترل کنند و فضای پرنشاط سیاسی را تقویت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در آئین افتتاح دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان در استان همدان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران دو تن در کنار امام(ره) کار ساختاری و ایدئولوژیک و مبنایی را انجام دادند به طوری که شهید مطهری در تنویر افکار جامعه نسبت به شناخت اسلام ناب و شهید بهشتی در ساختاربندی نظام مؤثر عمل کردند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی کار حزبی را مقدس می‌شمارد، افزود: اگر به دنبال ایجاد جامعه بالنده هستیم باید تربیت انسان‌ها را مورد توجه قرار دهیم چرا که حزب توسعه سیاسی را رقم می‌زند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه جریان سیاسی و حزبی در انتخابات نشاط و حضور حداکثری مردم را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: احزاب باید در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقد و ایده‌پردازی و تربیت افراد شاخص را مدنظر داشته باشند که شاهد بروز این نوع فعالیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه با نقد مسائل و برنامهریزی‌ها حزب پایدار و ماندگار می‌شود، گفت: احزاب وقتی در مسائل مختلف جامعه فعالیت مستمر و مؤثری داشته باشند نشان از زنده و پویا بودن آن جریان سیاسی و حزبی دارد.

الهی‌تبار عنوان کرد: در سال انتخابات جریان‌های سیاسی باید شناسنامه‌دار وارد عرصه شوند تا پاسخگویی آنها به افکار عمومی مشخص شود چرا که جریان‌های فکری ناشناخته پاسخگوی مطالبات جامعه نیست.

وی بیان کرد: باید سعه صدر در جریان‌های سیاسی تقویت شود و جریان‌های سیاسی استان در خطاها با سعه صدر مسائل را مدیریت و کنترل کنند و فضای پرنشاط سیاسی را تقویت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه این دولت از فعالیت جریان‌های سیاسی و حزبی استقبال می‌کند، افزود: امروز جریان‌های رسانه‌ای نقاد دولت بیشتر از فضاهای مجازی و رسانه‌های مدافع دولت است و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وی گفت: برای اینکه دولتی پویا و ماندگار بماند و از فساد فاصله بگیرد باید چشمان بیداری نظاره‌گر عمل آن باشد و در مسائل مختلف رهنمود و یادآوری کند.

الهی‌تبار با اشاره به شروع فعالیت جریان‌های فکری و سیاسی در استان همدان اظهار داشت: احزاب باید در چارچوب و مسیری که نظام و قانون اساسی برای آنها مشخص کرده حرکت کنند و تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی را مدنظر قرار دهند.

در این مراسم که با حضور عزت‌الله دهقان دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد، غلامرضا زهدی به عنوان دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات