فرماندار خاتم در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر :
فرماندار خاتم در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: فرهنگ سازی وانجام فعالیت های فرهنگی بهترین راه برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد ومصرف مواد مخدر در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد زاده رحمانی فرماندار خاتم در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر  اظهار داشت:  توجه به ورزش و ایجاد فرصت ها شغلی از مواردی است که در شهرستان خاتم به آنها توجه شده و موفقيت هاي اخير تيم هاي ورزشي و اجراي طرح هاي اشتغال زا نمونه بارز توجه به اين امر مي باشد.
زاده رحمانی گفت: بیشتر کشفیات مواد مخدر در شهرستان مربوط به خودروهایی است که از این مسیر عبور می کنند و عمده جرايم مواد مخدر مربوط به قاچاقچيان عبوري و افراد غير بومي است.
وی خاطرنشان کرد: توجه جوانان به علم ورزش و تقویت و حمایت از نوجوانان و جوانان موفق در عرصه هاي علمي و ميادين ورزشي باعث کاهش روی آوری جوانان به بحث اعتیاد می شود.
زاده رحمانی گفت: از اجرای هر گونه برنامه ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر که در شهرستان برگزار شود حمايت خواهیم کرد و تاكيدمان هم بيشتر روي مباحث پيشگيري است.
فرماندار خاتم افزود : با گسترش شبکه ها و گرو ه های اجتماعی، بهتر است مطالبی در زمنیه عوارض اعتیاد آماده و با نشر در گروه ها موجب فرهنگ سازی و افزایش آگاهی بیشتر خانواده ها در شهرستان شود.
در ادامه، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان خاتم  اظهار داشت : در كنار ترک اعتیاد بايد بحث حمایت از افراد بهبود يافته نيز مد نظر باشد.
ابولفضل توکلی گفت : در چند ماه گذشته با ایجاد کمپ های اجباری که موجب ترک اعتیاد معتادان می شود یک گام خوبی در این زمینه برداشته شده است.
وی خاطر نشان کرد: معتاد با اجبار اعتیاد را ترک نخواهد کرد و در زمان ترک آنها باید هرگونه حمایت از خانواده هایشان صورت گیرد.
توکلی  افزود:حضور معتاد در جامعه موجب افزایش آسیب و جرائم خرد و كلان می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  گفت: اگر معتاد درمان شود جلوی بسیاری از جرائم در جامعه گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات