خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به همراه جمعی از پاسداران با خانواده شهید جمشید بیات در شهرستان ملایر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۴۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به همراه فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از پاسداران با خانواده شهید جمشید بیات دیدار کردند.

دانشجوی شهید جمشید بیات متولد ۱۳۵۶ بود که در سن 21 سالگی در یکم تیر ماه سال 67 در ماووت عراق به شهادت رسید.

از دل نوشته‌های شهید:

توجه به آیات قرآن، باعث خروج از اوهام می‌شود...

مرتباً در این فکر بودم که در این دنیا چه کرده‌ام؟ چه کاری برای خود و دیگران انجام داده ام؟ در همین افکار بودم که قرآن را گشودم و این آیه در برابر چشمانم ظاهر شد: «افحسبتم انما خلقناکم عبثا و انکم الینا لاترجعون» این آیه شریفه از قرآن، وجودم را نورانی ساخت و به من قدرت داد و بر ایمانم افزود و مرا از اوهام و خیالات باطل خارج ساخت و به من راه خدا را شناساند، راهی که سرانجام به آنجا ختم می‌شویم.

بخشی از وصیتنامه شهید جمشید بیات:

خانواده گرامی سلام گرم مرا پذیرا باشید خداوند به شما اجر و ثواب عنایت بفرماید چون زحمات زیادی برای من کشیده اید. این جمله را همیشه به یاد داشته باشید که شیعیان علی(ع) دنیا را برای آخرت می‌خواهند یعنی همه ما باید بدانیم وعده خداوند حق است و میعاد ما در جهانی دیگر، نه اینکه آنقدر به دنیا بچسبیم طوری که گویی دیگر از دنیا نمی‌رویم. خط سرخ شهادت خط ائمه معصوم(س) می‌باشد. امام را دعا کنید حضرت مهدی(عج) را صدا کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله

انتهای پیام/

ارسال نظرات