خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) همدان مطرح کرد

اثربخشی فکری و عملی طرح جوانه‌های صالحین در بین نوجوانان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) همدان با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را پر کرده است، گفت: این برنامه بازخورد فکری و عملی بسیار خوبی نیز برای آنان داشته است.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
اثربخشی فکری و عملی طرح جوانه‌های صالحین در بین نوجوانانبروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: برنامه جوانه‌های صالحین نه تنها اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را پر کرده بلکه بازخورد فکری و عملی بسیار خوبی نیز برای آنان به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در پایگاه‌های تابع حوزه حضرت معصومه(س) نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، گفت: امسال در مقایسه با سال‌ گذشته استقبال بیشتری از برنامه‌های جوانههای صالحین به‌عمل آمده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) همدان با بیان اینکه نوع برنامه‌ها بستگی به سن و نوع مخاطبین دارد، افزود: در سطح پایگاه‌ها برنامه‌هایی نظیر کلاس صحیح‌خوانی قرآن کریم، آموزش کامپیوتر و قالیبافی، شرکت در هیئت منتظران موعود، شرکت گروهی در نماز جماعت، برگزاری نماز جماعت در محیط‌های باز و پارک‌ها و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات