خبرهای داغ:
با حضور سردار مهدوی نژاد؛

پایگاه مقاومت بسیج فاطمیون در قم افتتاح شد

آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج فاطمیون با حضور سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج فاطمیون، با حضور سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، محمد علی مختاران محمدی فرمانده و حجت الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم برگزار شد.

حسین درخشان نیا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهمی در این مراسم طی سخنانی با اشاره رهنمودهای امام خمینی(ره) درباره تشکیل و فراگیری بسیج میان آحاد مردم اظهار کرد: توسعه و گسترش پایگاه‌های بسیج در منطقه در دستور کار این حوزه گرفته است و در همین راستا با هیأت امنای و ائمه مساجد و اعضای بسیج برای تقویت ارتباط و هماهنگی میان آن‌ها جلساتی متعددی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این منطقه پایگاه‌های مختلف بسیج در مساجد قم تشکیل شد و پایگاه مسجد آیت الله خرازی، پایگاه آیت الله مشکینی(ره) در مصلی قدس ایجاد شده و تشکیل این پایگاهای با استقبال مناسب جوانان و مردم منطقه روبه­رو شده است.

مهدی سلحشور در ادامه این مراسم طی سخنانی با بیان این که برخی­ ها قصد دارند میان هیأتی­ها و بسیج، نظام و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند، ابراز کرد: برخی قصد دارند تفکرهای سکولار را در هیأتهای ترویج کنند که این امر سبب فاصه گرقتن هیاتی ها از نظام و آرمان‌های انقلاب شده است.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: هیات فاصمیون سعی دارد میان هیأت و بسیج ارتباط مناسبی برقرار کند و برای ایجاد این ارتباط گام‌های اساسی برداشته و در این راستا پایگاه مقاومت بسیج را راه اندازی کرده است.

سردار مهدی مهدوی نژاد نیز در این مراسم با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل‌گیری تفکر بسیجی میان آحاد مردم اظهار کرد: بسیج به عنوان تفکر، آرمان، عقیده و فرهنگ ارزشی از سوی بینان‌گذار انقلاب مطرح شد.

وی افزود: 50 هزار نفر از فرماندهان پایگاه و ناحیه‌ها و حوزهای مختلف بسیج سراسر به دیدار رهبری رفته­اند و این امرنشان دهنده شکوه و عظمت این نیروی مردمی در جهان است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که دشمنان اسلام در اوائل جنگ به کارآمدی این نیروی بسیج باور نداشته­ اند، ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس، دشمنان بع قدرت و عظمت بسیج آگاهی یافتند، بنابراین برای این که فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی را از جامعه و مردم بگیرند به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را راه اندازی کردند.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که برخی از مطبوعات و رسانه ها برای تطهیر چهره پلید اوباما و آمریکا مطالبی و مقلاتی متعددی منتشر می کنند، افزود: برخی­ها قصد دارند تفکر انقلابی و ارزشی از مبلغان، مداحان و هیأتی­ها بگیرند.

سردار مهدوی نژاد عنوان کرد: برخی به راحتی افکار و شیوه حضرت امام خمینی(ره) را تحریف و زیر سؤال می­برند، بنابراین در این فضای غبار آلود مناسب است جوانان هیأتی از ارزشهای اسلامی و انقلابی دفاع کنند.

وی با بیان این که پایگاه بسیج فاطمیون، می‌تواند حقله وصلی میان جوانان هیاتی و بسیج باشد، افزود : این پایگاه می­تواند با جذب نیروهای مناسب و برنامه­ ریزی منظم و منسجم می تواند در برابر جنگ نرم و تهدیدهای علیه نظام ایستادگی کند.

در پایان مراسم حکم فرماندهی پایگاه بسیج فاطمیون از سوی فرمانده سپاه قم به حجت الاسلام احسان خاکی اعطا شد.


ارسال نظرات