خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از پرداخت بیش از 300 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی منطقه قهاوند اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنیرویارویی و تقابل با اقتصاد وابسته و مصرف کننده که در مقابل اهداف اقتصادی سلطه، ایستادگی کرده و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی و بومی سازی آن بر اساس اهدافمشخص است .

وی افزود:در راستای اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات بیش از 300 میلیون تومان در قالب عرصه های پرورش مرغ محلی، کشت داربستی، دام سبک و سنگین و پرورش قارچ پرداخت شده است .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: در این راستا 11 نفر از متقاضیان واجد الشرایط با دریافت تسهیلات برای 20 نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

مرادی با بیان اینکه در نظر داریم در مرحله دوم وام‌های اقتصاد مقاومتی با شناسایی ظرفیت های شهرستان کارگاه های خرد و زودبازده ایجاد کنیم، اظهار کرد: این تسهیلات به کارگاه های خرد ارائه می‌شود و ظرفیت‌ها توسط جهاد کشاورزی، دامپزشکی و شیلات شناسایی شده و 20 درصد از ظرفیت های خالی شهرستان بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات