یادوراه شهدای آبشور و محله حسینی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در روز دوشنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

 




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: یادوراه شهدای آبشور و محله حسینی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) در روز دوشنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد. 

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به همراه جانشین و مسئول بازرسی ناحیه و جمعی از سربازان در مراسم یادواره شهدای پایگاه امام جعفر صادق(ع) شرکت نمودند.

 این مراسم همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله سید کاظم مدرسی آغاز گردید. سپس فرمانده پایگاه امام جعفر صادق(ع) ضمن خیر مقدم به همه حضار جهت شرکت در این یادواره، صحبت هایی در مورد شهادت امام جعفر صادق(ع) کرد.

 در ادامه آیاتی از قرآن کریم توسط آقای شایق قرائت شد و بعد از آن با مداحی باقری از(کاشان) مجلس ادامه یافت.

 در این یادواره حجت الاسلام سهرابی پور از قم در موضوع شهادت و جهاد سخنرانی کرد و به جهادهایی که در زمان حال نیاز است تاکید کرد و در ادامه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) مطالبی بیان نمود.

 در پایان مراسم مداح اهل بیت باقری دقایقی به مناسبت شب شهادت امام جعفر صادق(ع) شروع به نوحه خوانی نمود و حضار با سینه زنی او را همراهی کردند و با دعا برای ظهور امام زمان(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری مراسم را به پایان رساند.

 

 

 

ارسال نظرات