امروز پنجشنبه 22 مردادماه یادواره شهدای شهرستان طالقان در مجموعه ورزشی سپاه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، خادم الشهدا سردار حاج حسین یکتا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 616 شهید شهرستان طالقان که با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و عموم مردم در مجموعه ورزشی سپاه طالقان برگزار شد اظهارداشت: غرب با تمام توان و قدرت خود قصد ضربه زدن به انقلاب دارد که در این راه از شیطان هم کمک می گیرد.

 فرمانده قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ع) افزود: دشمن ما از یک بازوی انقلاب مثل تمام شهدا یا شهید بابایی یا حاج قاسم سلیمانی لرزه به اندامش می افتد ولی با سرمایه گزاری در بخش های فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارد که شهدای ما مانع از این کار می شوند.

خادم الشهدا حاج حسین یکتا گفت: صدور انقلاب به بخش های مختلف جهان نمونه بارز از شکست دشمن  است و این در حالی است که  میزان محبوبیت کشورمان در جهان روز به روز بیشتر می شود.

در ادامه حجت الاسلام وافی با نقد برخی از بازی های رایانه ای ضد ایرانی _ اسلامی نسبت به آسیبهای ای بازی ها روشنگری و هشدار داد.

گفتنی است، قبل از شروع این مراسم، برنامه پیاده روی خانوادگی از میدان شهید فلاحی تا محل برگزاری یادواره شهدا برگزار و به قید قرعه به 10 نفر جوایزی اهدا شد.


 دوشنبه 19 مردادماه نیز مراسم یادواره شهدای روستای گلینک طالقان در محل این روستا برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها