خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس برجام ایران در مقابل بدعهدی طرف مقابل حتی حق شکایت هم نداریم چراکه در این صورت تمام تحریم ها باز می گردد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۲۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای در جمع کارکنان تیپ 32 انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مساله هسته ای 12 سال است که در رأس همه امور کشور قرار گرفته و کانون توطئه دشمن است.

وی با بیان اینکه دیروز فرزندان این آب و خاک در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و در جنگ سخت 8 ساله با سربلندی به پیروزی رسیدند، گفت: امروز نیز ملت ما در یک آزمون بزرگ قرار گرفته که به مراتب سخت تر است چراکه در آن روز حضور دشمن را متوجه می شدیم اما امروز در جنگ نرم قرار داریم که سلاح بصیرت و پایداری را می‌طلبد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پایداری جهان هستی بر اساس انرژی بوده و خداوند، انرژی این جهان را بر اساس واکنش‌های هسته ای تامین می کند که تنها انرژی تمام نشدنی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نشست با کارگزاران فرمود من تیم مذاکره کننده را افرادی امین، شجاع، باغیرت و متدین می‌دانم، ادامه داد: ایشان بارها فرموده‌اند که نگرانی من از حیله و نیرنگ و عهدشکنی آمریکایی‌هاست.

کارخانه‌ای افزود: یکی از مسائلی که مطرح می شود این است که می‌گویند ما در مقابل 6 قدرت جهانی ایستاده ایم و مذاکره می کنیم، اما مهمتر از آن این است که ما 8 سال در میدان جنگ در مقابل همه آنها ایستادیم و قدرت عظیم این است.

وی ابراز داشت: مشکل زمانی آغاز شد که در سال 81 منافقین گزارش دادند که ایران در نطنز و اراک به دنبال ساخت سلاح هسته ای است در صورتی که اهداف ما استفاده صلح آمیز از این انرژی بود اما با گزارش منافقین یک حرکت جهانی عظیم علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام اظهار داشت: در ماده 36 و 37 برجام اشاره شده که اگر هرکدام از کشورهای ایران یا 1+5 ادعا کنند که عدم پایبندی صورت گرفته در یک فرآیند پیش‌بینی شده اعتراض بررسی می‌شود و اگر آن کشور قانع نشد پرونده به شورای امنیت فرستاده می‌شود و اگرظرف یک ماه تصمیم گیری صورت نگرفت تمام قطعنامه های شورای امنیت بازمی‌گردد این یعنی ما حتی حق نداریم شکایت کنیم چراکه در این صورت تمام تحریم‌ها بازمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این برجام چیزی درج نشده که اگر طرف مقابل بدعهدی کرد ایران حق دارد که فعالیت های خود را آغاز کند بلکه فقط ایران اعلام کرده که فعالیت های خود را از سر می گیرد و هیچ حقی در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات