مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از دیدار خبرنگاران بوشهر از خانواده شهید شاخص سال شهید مهدوی در 25 مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۱۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: اهداف خبری و رسانه‌ای در صورتی مقدس، ارزشمند و تاثیرگذار محسوب می‌شوند که در مسیر ارزشهای الهی، وحدت ملی و اصلاح و تعالی جامعه از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی قرار گیرند.

اندرخور ادامه داد: همانطور که خبرنگاران، عکاسان و در مجموع اصحاب رسانه نقش‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف نظام بودند در حال حاضر نیز نقش‌آفرین اصلی عرصه مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.
وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در واقع زحمت‌کشان این عرصه، تبیین‌کننده و تشریح‌کنندگان حال و هوای مردم در صحنه‌های مختلف هستند، بیان کرد: اصحاب رسانه و صدا و سیما به‌عنوان دانشگاه عمومی باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و تولید آثار رسانه‌ای قوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان تلاش کند.
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مؤثری در شکل‌گیری، تثبیت و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه دارد، اظهار کرد: دستاوردها و عملکرد شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای همه ما الگو بوده و باید سعی کنیم این الگوها به خوبی به نسل‌های بعد جامعه انتقال داده شوند.
اندرخور با بیان اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تفکرات شوم خود را در قالب خبر، فیلم، سریال و مستند برای منحرف کردن جوانان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به نمایش می‌گذارند، افزود: راه مقابله با این توطئه‌های شوم رسانه‌ای، خلق تولیدات فاخر و اثرگذار است.
وی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خبرنگار تاکید کرد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته 60 خبرنگار بوشهری روز یکشنبه 25 مردادماه با خانواده شهید شاخص سال شهید مهدوی دیدار خواهند کرد.
اندرخور با بیان اینکه این دیدار با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)، امام جمعه و فرماندار خورموج و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود، گفت: حضور خبرنگاران در گلزار شهدا، سخنرانی فرمانده سپاه امام صادق(ع) در مسجد روستای بحیری و دیدار خبرنگاران با خانواده شهید در منزل آن شهید از اهم برنامه‌های ایین دیدار است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات