نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به فضاهای معنوی همچون دهه کرامت گفت: فضاهای معنوی، بهترین زمان برای اثرگذاری در جهت هدایت است.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد امروز در نشست هم اندیشی ستاد مردمی بزرگداشت دهه کرامت در یزد با اشاره به موقعیت ایجاد فضای معنوی در جامعه در دهه کرامت گفت: برخی از مواقع شرایطی پیش می آید که انسان ها را به جهات معنوی و خدا و اهل بیت متوجه می کند و آن زمان ها است که دعا کردن اثر دارد و گاهی تذکرات نیز می تواند کارساز باشد.

وی خاطرنشان کرد: عظمت امام رضا(ع) و اهل بیت( علیهم السلام) و آن معنویتی که از طوس آورده و انسان را تا قیامت هدایت می کند به دلیل بندگی خدا و به خدا سپردن است که ما نیز باید آن را برای جامعه تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در مساله حجاب و حیا و عفاف که دشمن در حال صدمه زدن به ما است که ما می توانیم در این زمان ها در این خصوص به جامعه هشدار داده و از نقشه های دشمن جلوگیری کنیم و در این راستا نیز خود ما باید از معنویت بهره بگیریم و برای اخلاص کار کنیم و نسبت به بندگان خدا نیز نگاهی یکسان داشته باشیم.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: هرچه به تابش خورشید لایزال الهی نزدیک شویم اثرگذاری آن را بیشتر می بینیم و هدایت می شویم که امیدواریم آن را در جامعه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شما اگر برای خدا فعالیت کنید و از این طریق نیز انسانها از عمل شما هدایت شوند، حتما مورد لطف خدا می شوید و در غیر این صورت اگر فردی از عمل ما مورد رنجش شود حتما خداوند نیز ناراحت می شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: رضایت خدا بایستی برای ما مهم باشد و بر این اساس به بندگان خدا کمک کنیم تا بتوانیم رضایت خدا را بدست آوریم.

 

ارسال نظرات