مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از راه‌اندازی اولین سایت آزمون الکترونیکی مهارت در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۰۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان یزد: حبیب‌الله کارگر اظهار داشت: اولین سایت برگزاری آزمون الکترونیکی در شهرستان یزد راه‌اندازی و شروع به ارائه خدمات به کاربران و فن‌آموزان نموده است.

وی ادامه داد:  ابزار آزمون‌های الکترونیکی، سامانه‌ای است که اجازه می‌دهد افراد بتوانند در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای به‌صورت آنلاین و آفلاین و با استفاده از بستر اینترنت شرکت نمایند.

کارگر از جمله  فواید برگزاری آزمون‌های الکترونیکی را کاهش محسوس هزینه‌های برگزاری آزمون شامل چاپ و تکثیر سؤالات، عدم نیاز به سالن‌های بزرگ برای برگزاری آزمون، حذف دوباره‌کاری‌ها در هر دوره آزمون و رفع محدودیت برگزاری آزمون تئوری در یک روز و ساعت مشخص دانست.

وی خاطرنشان کرد: تعداد محدود مراقبان و ناظرین آزمون، بالا رفتن سطح امنیت سؤالات آزمون،اعلام نتیجه آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون، دسترسی سریع به پاسخ‌نامه و جواب‌های سؤالات،عدم نیاز به تصحیح اوراق و صرفه‌جویی در زمان هم از دیگر فواید این نوع آزمون نسبت به آزمون‌های سنتی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا پایان امسال، در سایر شهرستان‌های استان نیز این سامانه راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسد.

 

ارسال نظرات