حمیدرضا بشارت در روز حمایت از صنایع کوچک افزود: معتقدیم صنایع کوچک با زنجیره های گسترده می توانند چالش اشتغال شهرستانهایی همچون مهریز را حل کنند.
کد خبر: ۸۵۵۴۶۰۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیرعامل شرکت عمران صنعتی مهریز در گفت و گو با صبح مهریز در روز حمایت از صنایع کوچک افزود: معتقدیم صنایع کوچک با زنجیره های گسترده می توانند چالش اشتغال شهرستانهایی همچون  مهریز را حل کنند.

حمیدرضا بشارت از ظرفیت های خوب شهرک  صنعتی مهریز، وجود زیر ساخت های مناسب برای سرمایه گذاران ذکر و تاکید کرد: تاکنون زمینه اشتغال افزون بر دو هزار نفر در شهرک صنعتی این شهرستان فراهم شده است .

بشارت با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: امروز صنایع کوچک در فرایند توسعه اقتصادی جایگاه ویژه و کلیدی دارد و توسعه صنعتی هر منطقه در گرو بکارگیری سرمایه انسانی و فیزیکی آن منطقه و مناطق همجوار آن است.

مدیرعامل شرکت عمران صنعتی مهریز گفت: رونق صنایع کوچک زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان است و باید با ایجاد زمینه لازم برای گسترش آن از صنایع کوچک حمایت گردد.

مدیرعامل شرکت عمران صنعتی مهریز افزود : این روز دارای اهمیت بسیار زیادی است و می توان در آن از زحمات صنعتگران زحمت کش قدر دانی کرد چرا که چرخ اقتصادی مملکت می تواند به همت بلند این بزرگمردان و زنان صنعتگر در صنایع کوچک به حرکت در آید .

شهرک صنعتی شهرستان مهریزدر ۳۰ کیلومتری جنوب استان یزد واقع شده است و به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در جوار جاده مواصلاتی شمال به جنوب می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد .

 

ارسال نظرات