معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی :

یادواره سردار شهید "داودآبادی" در اراک برگزار می‌شود

دومین یادواره سردار شهید "حبیب‌اله داودآبادی" و ۱۰۰ شهید شهر داودآباد ۵ شهریورماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۹۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
سردار شهید "حبیب‌الله داودآبادی" مسئول عملیات قرارگاهی بود که تاریخچه آن به سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی می‌رسد، در ابتدای پیروزی انقلاب‌اسلامی و با شروع حوادث غرب کشور، ستاد عملیات جنگ در غرب در شهر کرمانشاه شکل گرفت، بعد از این که مسئله ضد انقلاب و آشوب‎های کردستان رفع شد، سردار شهید "محمد بروجردی" به همراه تعدادی دیگر ستاد عملیات غرب کشور را به سپاه منطقه 7 و سپس قرارگاه نجف تغییر دادند.

سردار شهید "حبیب‌الله داودآبادی" مسئول عملیات قرارگاه نجف از جمله شهدای شاخص این قرارگاه در دوران دفاع مقدس است، این شهید والامقام متولد داودآباد از توابع شهرستان اراک است که در دوران دفاع مقدس 100 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

سرهنگ عزت‌الله نظم‌آبادی، با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهداء شهر داودآباد کلانشهر اراک اظهار داشت: دومین یادواره شهداء شهر داودآباد هم‌زمان با هفته دولت در روز پنجشنبه 5 شهریور ماه در مصلی شهر داودآباد با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: نخستین کنگره 100 شهید شهر داودآباد خرداد 1387 برگزار شد، زیرا ما در مقابل خون شهیدان مسئول هستیم و باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم، شهداء جان خود را بر طبق اخلاص گذاشته و دفاع از وطن در برابر ظلم و جور زمانه ایستادند.

وی افزود: شهداء با پیروی از ولی‌فقیه و برای زنده نگاه داشتن ایران و اسلام با ولایت‌مداری و خدامحوری خود توانستند خویش را در تاریخ پربار این مملکت جاودان کنند و الگوی تمام و کمال برای همه باشند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اهداف و آرمان‌های والای شهداء در جامعه باید جاری و ساری شود و در این راستا ما نیز وظیفه خود را هر چند اندک نسبت به این ستاره‌های پرفروغ هدایت به انجام رسانیم.

ارسال نظرات