مدیر آموزش و پرورش گناوه:

حضور خبرنگاران سبب رقابت بیشتر در عرصه خدمات می‌شود

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: هرجا خبرنگاران بشتر حضور داشته باشند رقابت در عرصه خدمات به مردم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۸۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اسکندر احمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران احمدی اظهار کرد: بحق که شغل خبرنگاری بسیار سخت و پر استرس ولی زیبا و بسیار جذاب است.

احمدی ادامه داد: یک خبرنگار در همه شرایط و موقعیت‌ها حضور دارد به همین خاطر است که شغل خبرنگاری با تمامی شغل‌ها فرق دارد.

وی افزود: شغل خبرنگاری از این جهت پرخطر است که خبرنگار با حضور خود در جنگ، سیل، زلزله، کوه، صحرا، آتش، جشن، برف، سرما، گرما در صحنه تصادف و در همه و همه جا حضور دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا خبر را به موقع به دیگران گزارش نماید.

وی اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس خبرنگاران بسیاری نیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز به شهادت رسیده‌اند و این نشان از شجاعت و دلیرمردی و خطرپذیری خبرنگاران دارد.

احمدی تصریح کرد: لازمه کار یک خبرنگار حق‌گویی و شجاعت است و همین حق‌گویی و شجاعت خبرنگار است که سبب می‌شود افکار عمومی خبرهای یک خبرنگار را بیشتر مطالعه نموده و به سمت وی جذب شوند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه و اجتماعی که نیاز به پیشرفت داشته باشد باید مدیران ان جامعه ظرفیت پذیرش انتقاد سازنده و بدون غرض از سوی خبرنگاران را داشته باشند تا بتواند به سمت پیشرفت تعالی گام بر دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه نیز گفت: خبرنگاران در مسیر کمک و پیشرفت یک جامعه نقش بسزایی ایفا می‌نمایند.

رحمان عمادی افزود: یکی از علت‌های پیشرفت ورزشکاران گناوه و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی نیز همین حمایت و راهنمایی‌های خبرنگاران از ورزش ورزشکاران شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات