خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در فارس:

فارس می تواند روی پای خود بایستد/ ما درباره اصول خود معامله نمی کنیم

امام جمعه شیراز گفت: استان فارس یک کشور است و قدرت اینکه روی پای خود بایستد و همه نیازهای خود را پاسخ دهد، درون استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۷۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، جلسه شورای اداری شهرستان نی ریز  با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و مسئولین شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار نی ریز با معرفی ظرفیت ها و توانمندی شهرستان خواستار توجه بیشتر مسئولین به این شهرستان  و رفع نیازهای مردم شد.

آیت الله اسد الله ایمانی حل مشکلات مردم و قضا حوائج اخوان که مهم ترین مسئولیت یک شیعه در طول تاریخ بوده است را وظیفه کنونی مسئولین بیان کرد و خطاب به مسئولین شهرستان گفت: شما توفیق خدمتگذاری به مردمی را دارید که هرگاه نظام آن ها را صدا زده است، لبیک شایسته ای را ارائه نموده اند.

امام جمعه شیراز با اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگی های مردم فارس در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: این مردم شایستگی دارند که با آنچه داریم در خدمت آن ها باشیم و برای رشد و تعالی آن ها سرمایه گذاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس بر ضرورت برنامه ریزی و نقشه راه برای شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر برای تمامی زمینه های صنعتی، کشاورزی، مسائل فرهنگی برنامه ریزی و نقشه راه داشته باشیم، تمام گام های ما حساب شده برداشته می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری سرمایه های فراوان فارس گفت: استان فارس یک کشور است و قدرت اینکه روی پای خود بایستد و همه نیازهای خود را پاسخ دهد، درون استان وجود دارد.

وی وجود نیروی انسانی به عنوان بزرگترین مولفه قدرت بشریت در استان فارس را پشتوانه عظیم استان عنوان کرد و تاکید کرد: اگر یک بانک اطلاعاتی از نیروی انسانی شهرستان نی ریز آماده کنید، این پشتوانه عظیم نیروی انسانی را خواهید دید.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: بگو مگو های بی حاصل سیاسی و کم نتیجه باعث شده استان در تنگنا قرار گیرد، سعه صدر و قدرت تحمل نظرات رقیب از ما گرفته شده، دید ما را محدود کرده و این آفتی برای رشد و بالندگی است.

امام جمعه شیراز  با اشاره به ظرفیت های گوناگون گردشگری استان فارس بر ضرورت سرمایه گذاری در این زمینه تاکید کرد و گفت: اگر سرمایه گذاری در این زمینه دانش بنیان و خرد محور باشد، اشتغال و توسعه استان فارس را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در فارس بر ضرورت پیوست فرهنگی در دستگاه های اداری تاکید کرد و گفت: فضا برای توسعه شهرستان فراهم است، باید جاذبه های توریستی نی ریز را پیدا کرد و  برای آن برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه مسائل مورد اختلاف در شهرستان حل شده است، گفت: وحدت و آرامش در میان مسئولین و روحانیت شهرستان وجود دارد و این یک نعمت الهی است، ما وظیفه داریم این ائتلاف و هماهنگی را تقویت و تشویق کنیم.

آیت الله ایمانی در پایان به مذاکرات هسته ای و تلاش های تیم مذاکره کننده پرداخت و تصریح کرد: تحریم های طرف مذاکره کننده ما آنقدر ظالمانه بود که شورای امنیت به دنبال این بود که این ننگی را از بین ببرد و با صدور یک قطعنامه جدید، شش قطعنامه دیگر  در هم شکسته شد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه همه چیز در سایه گفتگو قابل حل است، تاکید کرد: این چنین نیست که ما درباره اصول خود معامله کنیم و مردم ما هم، چنین اجازه ای نخواهند داد و اگر دشمن بخواهد ایده های خود را در گفتگوها بر ما تحمیل کند، در مقابلش می ایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار