نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

به همین زودی دشمنان مسجد مجازی را خواهند ساخت/ دشمن برای مساجد ما خواب‌های سختی دیده است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمنان همانطور که کلیسای مجازی را ساختند به همین زودی مسجد مجازی نیز خواهند ساخت، مسجدی که آمریکا با نگاه اسلام آمریکایی آموزش می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۵۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش ائمه جمعه و جماعات، هیات امناء و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بوشهر، اظهار داشت: اساسا مسجد محل طلوع تمامی آموزه‌های معرفتی، فردی و اجتماعی جهان اسلام است حتی کوفه که پایتخت مهدوی خواهد بود امام زمان(عج) مسجد کوفه را محل حکومت خود قرار می‌دهند.

وی افزود: تمامی هدایت‌های الهی در حوزه تشریع دین در فضای عرش در بیت‌المعمور بوده و ام‌الکتاب الهی آنجاست و تجلی بیت‌المعمور نیز مساجد در روی زمین می‌باشد.


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کسی که مسجدی را بنا می‌کند حتی اگر به اندازه لانه گنجشکی باشد جایگاه او در بهشت خواهد بود، بیان داشت: در زمین مساجد هستند که داده‌های الهی در آن به زبان آورده و به مردم گفته می‌شوند.

 
نماینده مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه اگر مسجد تعبیر به خانه خدا می‌شود بخاطر این است که زبان و تجلی عرش می‌باشد، گفت: چشم و چراغ مساجد روحانیت هستند زیرا آنها مطالب عرشی را بیان کرده، اقامه نماز می‌کند و پاسخگوی سئوالات نمازگزاران است.

وی با بیان اینکه امام جماعت از حریم دین دفاع و نمازگزاران را هدایت می‌کنند، تصریح کرد: بانیان، خادمان و خدتگزاران مساجد خادمان تجلی‌گاه عرش خدا هستند و این نعمتی است که خداوند به آنها داده است.


صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه مسجد جایگاه فوق‌العاده‌ای در اسلام دارد، اظهار داشت: هرچه خیرات و برکات بخواهیم در مسجد است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بانیان و خادمان نقش مهمی در مساجد دارند، ادامه داد: مسجدی تراز انقلاب اسلامی است که در آن آموزش
آموزه‌های دین باشد، همه را بویژه جوانان را جذب کند، مایه امنیت باشد،
ضرری برای دین نداشته باشد و با نبروهای انقلابی همراه باشد.

 
وی با بیان اینکه مسجدی که اساس آن تقوا باشد تراز انقلاب است، گفت: با
توجه به شرایط کنونی جهان شرایط برای جهان اسلام حساس است.


صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه به اندازه الان بعد از زمان رسول خدا(ص) روحانیت، مسجد، خادم و بانی آن اثرگذار نبوده است، اظهار داشت: دشمنان همانطور که کلیسای مجازی را ساختند به همین زودی مسجد مجازی نیز خواهند ساخت، مسجدی که آمریکا با نگاه اسلام آمریکایی آموزش می‌دهد.


نماینده مقام معظم رهبری در استان در همین رابطه بیان داشت: در حال حاضر می‌بینید دشمنان تمام اشکال اسلامی، اسلام لیبرالی در ترکیه، اسلام تروریستی در سوریه، اسلام ارتجاعی در کشورهای عربی و اسلام جمهوری در پاکستان را ساخته‌اند.

 
وی دشمنان تسبیح، مهر، عرق‌چین، سجاده و وسایل دیگر عبادی می‌سازند، افزود: پشت صحنه همه این فعالیت‌ها و برنامه‌ها اسرائیل است.


صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر سخت بدنبال اسلام‌هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌خرابی هستند، ادامه داد: در حال حاضر تنها سنگر حفظ اسلام، بیداری اسلامی و ارائه اسلام ناب ایران است و بزرگترین مراکز جغرافیایی برای آن مساجد می‌باشد.

 
وی با تاکید بر اینکه مساجد ما باید مرکز تابش اسلام ناب باشد، تصریح کرد: اگر ما اسلام ناب را معرفی و جوانان جامعه را حفظ نکیم دشمن اسلام خود را معرفی کرده و جوانان ما را در اختیار خواهد گرفت.


امام جمعه بوشهر در پایان گفت: دشمن برای اسلام و مساجد ایران اسلامی خواب‌های سخت دیده و ما باید برای مقابله با هجمه‌های آنها توجه ویژه‌ای به مساجد داشه باشیم
.

ارسال نظرات
آخرین اخبار