خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خواستار شد
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: خبرنگاران مطالبات مردم را به نیروی انتظامی منتقل کنند تا در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۵۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سردار احمدعلی گودرزی در آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی استان فارس اظهار داشت: انعکاس به موقع خبر توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در بسیاری موارد تلاش دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: اقدامات اصحاب رسانه و انعکاس سریع اخبار توسط آنها جزء لاینفک زندگی مردم شده است و اخبار صحیح در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان فارس وجود احساس امنیت در استان را مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه در این استان دانست و ادامه داد: خبرنگاران در حوزه انتظامی دو سویه عمل می‌کنند و نه‌تنها با انتشار اخبار صحیح سبب روشنگری در جامعه می‌شوند بلکه از انتشار اخبار کذب و شایعات نیز جلوگیری می‌کنند.

سردار گودرزی افزایش اختلاف طبقاتی در جامعه را سبب افزایش جرائم در کشور و در استان دانست و خاطرنشان کرد: اخبار اصحاب رسانه باید برای مردم امید و دلگرمی ایجاد کند.

وی با اشاره به آمار 18.1 درصدی بیکاری استان فارس، توجه اصحاب رسانه به این موضوعات را ضروری دانست و بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند سپر اطلاعاتی مناسب برای مردم و نیروهایی مسلح و پرتوان برای جمهوری اسلامی ایران باشند و به موقع نقش‌آفرینی کنند.

سردار گودرزی از اصحاب رسانه فارس خواست تا مطالبات مردم را به نیروی انتظامی این استان منتقل کنند و افزود: این امر اثربخشی زیادی در راستای ارتقای کیفیت عملکرد نیروی انتظامی استان فارس و ارتقای امنیت در جامعه دارد.

وی با اشاره به جنگ نرم طراحی شده از سوی دشمنان علیه مسلمانان و دین مبین اسلام، خبرنگاران را سربازان خط مقدم در این جبهه خواند و اظهار داشت: در زمان کنونی دشمنان اسلام با استفاده از ابزار و امکانات رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال کمرنگ کردن تأثیر بیش از 500 ساله اقدامات و تلاش‌های روحانیت در راستای تبیین تعالیم و آموزه‌های دینی هستند و تنها با استفاده از ابزار و امکانات مشابه فرهنگی و رسانه‌ای می‌توان به مقابله با آنها برخاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها