مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان عسلویه:

حلقه های صالحین باید رنگ الهی بگیرند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خاتم الانبیاءشهرستان عسلویه گفت: حلقه های صالحین وقتی اثرگذار و موفق خواهد بود که رنگ خدایی بگیرند و تمام اعمال متربیان این حلقه ها الهی شود آنوقت میتوان با این افراد جامعه ای اسلامی، الهی را بوجود آورد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید حسن مهدی در دوره یاوران ولایت،در جمع فرماندهان واحدهای دانش آموزی خواهر و برادر که صبح امروز توسط حوزه شهید فهمیده در سالن جلسات امام حسن(ع) ناحیه برگزار شد ، گفت: امروز رنگ و زنگ زندگی ما در دست ما نیست یعنی اگر صدای اذان که بالاترین زنگ الهی است طنین انداز شود کیست که لبیک گوید و اگر صبغه الله که رنگ الهی است به ما پیشنهاد شود کیست که رنگ شیطانی را رها کند وبه رنگ الهی بچسبد.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما انسانها اختیار داریم و انتخاب گر هستیم ولی در واقع می بینیم که در بسیاری از موارد حق انتخاب نداریم و میبینیم دیگران برای ما انتخاب می کنند و با یک چیزی را که از قبل طرح و نقشه اش را ریخته اند برای ما لنتخاب می کنند و با یک تبلیغات خاص ذهن و قلب مارا در اختیار می گیرند ما را با رضایت به سمت آنچه خودشان می خواهند سوق می دهند.

 

مهدی افزود: متاسفانه سبک زندگی عوض شده و زنگ خواب و بیداری ما تغییر پیدا کرده و گوش ما، گوش به زنگ خدا نیست بلکه با ساز و زنگ شیطان است.  زیر مجموعه خود

 

وی در پایان خاطر نشان کرد:وظیفه حلقه های صالحین این است که رنگ و زنگ ها را یکی کنند و این هماهنگی باید ایجاد شود تا تربیت شکل گیرد و شما مربیان و سرگروه های صالحین که امروز میدان دار عرصه فرهنگی هستید باید به گونه ای متربیان را با زنگ و رنگ الهی آشنا کنید و نگذارید سبک زندگی بیمار غرب در زندگی ما رسوخ پیدا کند.

ارسال نظرات