فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود:
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: نکنیم تنها راه مبارزه با استکبار جهانی مقاومت در لوای اسلام ناب است و باید بدانیم ایستادگی در برابر دشمنان رمز پیروزی است.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
حسین ابوذری در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه سواری بسیجیان بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود که به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت اسلامی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: نامگذاری این روز برای این است که فراموش نکنیم تنها راه مبارزه با استکبار جهانی مقاومت در لوای اسلام ناب است و باید بدانیم ایستادگی در برابر دشمنان رمز پیروزی ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اسلامی نیز در این روز اهمیت دارد چرا که مقاومت با دادن خون و ایثارگری همراه است و به دلیل جنایات بر علیه مردم یمن ما این همایش را یادبود شهدای این کشور مظلوم اسلامی نام نهادیم تا یادی کنیم از شهدای مقاومت اسلامی در کشور یمن.

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود خاطرنشان کرد: این همایش به همت بوستان سلامت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) و تربیت بدنی سپاه شاهرود برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر 3 کیلومتری گلزار شهدای شاهرود تا پارک شهدای محراب را دوچرخه سواری نمودند و در راستای تجلیل از این عزیزان به کلیه شرکت کنندگان هدایای ورزشی اهدا شد.

همایش دوچرخه سواری بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گرامیداشت روز مقاومت اسلامی (یادبود شهدای یمن) با حضور 30 نفر از بسیجیان از گلزار مطهر شهدای شاهرود تا بوستان سلامت پارک شهدای محراب برگزار و در پایان به شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها