مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه میامی خبر داد:

گردهمایی هيئت عاشقان ولايت و برپایی نمایشگاه کلام ولایت در میامی

مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه میامی گفت: گردهمایی هیئت عاشقان ولایت در میامی با هدف ارتقای بینش بصیرتی و اخلاقی ویژه مربیان و سرگروه های صالحین به صورت ماهانه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۲۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
اسماعیل گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی در خصوص گردهمایی هیئت عاشقان ولایت در این شهرستان اظهار داشت: این گردهمایی در مرداد ماه نیز همچون ماه های گذشته با حضور سرگروه ها و مربیان حوزه های مقاومت تابعه شهرستان میامی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این گردهمایی شرکت کنندگان به اهمیت صالحین و حلقه های تربیتی آشنا شدند، خاطرنشان کرد: افزایش بصيرت سياسي سرگروه ها، بررسی نقاط ضعف و آسيب ها ي حلقه ها و راهكارهاي رفع آنها، تداوم برگزاری جلسات حلقه هاي صالحين به ویژه جلسات سرگروه ها این شجره طیبه از دیگر نکات و مباحثی بود که توسط اساتید برجسته در این گردهمایی مطرح و تذکر داده شد.

برپایی نمايشگاه كلام ولايت در سپاه ناحیه میامی

مسؤول روابط عمومی سپاه ناحیه میامی همچنین از برگزاری نمايشگاه كلام ولايت در نمازخانه سپاه ميامي خبر داد و افزود: اين نمايشگاه در برگيرنده مجموعه اي از فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه هاي مختلف بسيج با هدف تأمين محتواي آموزشی مربيان و سرگروه های حاضر در گردهمایی هيئت عاشقان ولايت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار