خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از حوزه های تابعه این ناحیه بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۰۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی به منظور بررسی عملکرد از حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین (ع) و شعب نمایندگی در حوزه ها بازدید و سرکشی نمود.

در این سرکشی ها که معاونین روابط عمومی و نظارت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) را همراهی می کردند، حجت الاسلام احمدی ضمن تقدیر و تشکر از دو مجموعه فرماندهی و شعب نمایندگی توضیحاتی نسبت به برنامه های ابلاغی، حجم برنامه های اجرا شده، مشکلات و موانع در اجرای برنامه ها و همچنین در خصوص استفاده شعب نمایندگی حوزه ها از شبکه شباب و حضور مدیر و مسئولین شعب در برنامه های عمومی حوزه های مقاومت از قبیل رزمایشات، اردوها، برگزاری مراسم و مناسبت ها در طول سال ارائه نمود.

وی همچنین در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر دو مجموعه نمایندگی و فرماندهی در اجرای مناسب برنامه های بسیج تاکید نمود و تجهیز و پشتیبانی از برنامه های نمایندگی را از مجموعه فرماندهی خواستار شد.

احمدی خاطر نشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در سطوح مختلف نقش صیانتی را دارد که با نظارت کامل برنامه ها در نواحی، حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها به مجموعه فرماندهی جهت اجرای مناسب برنامه های ابلاغی، کمک شایانی می کند.



ارسال نظرات