خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: خبرنگاران سفیر آگاهی و دانایی در جامعه هستند و در عرصه رشد و توسعه جامعه مؤثر هستند.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۸۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد وکیلی در بازدید از واحد خبر صدا و سیما مرکز سمنان در جمع خبرنگاران صدا و سیما با اشاره به روند مثبت مذاکرات هسته ای گفت: حمایت مردمی بزرگترین پشتوانه دولت در عرصه های مختلف است.

وی افزود: امروز دولت بیش از گذشته نیازمند حمایت مردمی و ملی برای تحقق اهداف و برنامه های خود است.

استاندار سمنان با اشاره به استفاده از نقطه نظرات و نقدهای سازنده با ارائه راهکار و دوری از تخریب توجه به افکار عمومی را در عرصه خبر و رسانه مهم برشمرد و افزود: ایجاد تخریب در جامعه و در نزد افکار عمومی موجب نا امیدی در جامعه می شود.

وکیلی اعتمادسازی در جامعه را از رسالتهای خبرنگاری برشمرد و گفت: دولت نگاه ویژه و جایگاه خاصی به عرصه خبر و خبرنگار دارد و شفافیت، صداقت و سلامت را از ویژگیهای مهم خبری خبرنگاران می داند.

وی افزود: رسالت خبرنگاران ایجاد امید و نشاط و اعتماد سازی در جامعه است و باید با مردم با شفافیت، صداقت و صراحت صحبت کرد.

استاندار سمنان در جمع خبرنگاران صدا و سیما مرکز سمنان ضمن تقدیر از تلاشهای آنان یکی از کارهای سخت را کار خبرنگاری برشمرد و افزود: کار خبری کردن در صدا و سیما که همواره باید با مردم در ارتباط بود دشواری های خاص خودش را دارد؛ چون هر خبر شما را در سطح استان اقشار مختلف مشاهده می کنند و حساسیت خودش را دارد و این نشان دهنده کار حساس شما خبرنگاران است.

وکیلی گفت: خبرنگاران سفیر آگاهی و دانایی در جامعه هستند و در عرصه رشد و توسعه جامعه مؤثر هستند؛ دانایی یعنی عمق دادن به آگاهی ها و اگر آگاهی به دانایی تبدیل شد در جامعه اثرات زیادی دارد و آگاهی های جامعه به ثروت و ارزش افزوده تبدیل می شود.

وی در ادامه بحث تأمین آب برای استان را یک امر مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: مسئله آب برای استان اهمیت بسزایی دارد و چند شاخص تامین آب از دریای خزر، خلیج فارس و تامین آب از حوزه به حوزه و مطالعه برای آبهای ژرف چهار گزینه است که در حال پیگیری برای تامین آب برای استان هستیم.

استاندار سمنان همچنین استفاده از پساب های موجود برای راه انداری واحدهای صنعتی در استان تأکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیتها خصوصا در عرصه صدا و سیما برای مدیریت مصرف بهینه آب در استان و تلاش و پیگیری مسئولان برای تأمین آب در استان استفاده کرد.

در این جلسه همچنین منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گزارشی از فعالیتها و اقدامات در عرصه واحد خبر صدا و سیمای سمنان را بیان کرد.

وی افزود: واحد خبر پل بین مردم و مسئولین است ضمن اینکه خدمات و فعالیتهای دستگاهها را انعکاس می دهد مسائل و مشکلات مردمی را به گوش مسئولان می رساند و به دنبال همدلی و همزبانی بیشتر بین مردم و مسئولین در سطح استان سمنان است.

در ادامه این مراسم استاندار سمنان با لوحی از خبرنگاران واحد خبر صدا و سیما تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها