مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان از برگزاری دوره آموزشی طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دختر با حضور 948 دانش آموز دختر در دانشکده تربیت بدنی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۶۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
محمد نیک فطرت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه ها در حوزه آموزشی بسیج دانش آموزی در ایام تابستان «طرح یاوران ولایت» است اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح مهارتی و بصیرتی دانش آموزان برای قبول مسئولیت در مدارس است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طرح یاوران ولایت ویژه پسران که در دانشکده تربیت بدنی برگزار شد تصریح کرد: این دوره با حضور  814 نفر از دانش آموزان پسر در دانشکده تربیت بدنی رشت دو هفته برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان گفت: همچنین در دوره آموزشی دختران یاوران که هم اکنون در حال برگزاری است 948 دانش آموز دختر به مدت دو هفته آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

نیک فطرت یادآور شد: دوره آموزشی طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان دختر نیز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کلاس های مختلف ارتقای سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی اعتقادی، اخلاق، مهارت مدیریتی و فردی حضور می یابند.

ارسال نظرات