خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

هیچ واحد صنعتی در استان نباید متوقف و یا تعطیل شود

استاندار سمنان گفت: هیچ واحد صنعتی در استان نباید متوقف و یا تعطیل شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۶۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد وکیلی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی اظهار داشت: در شرایط فعلی اگر امکان احداث واحدهای صنعتی و به تبع آن ایجاد اشتغال وجود ندارد حداقل نباید بگذاریم واحدهای صنعتی موجود متوقف و با تعطیل گردند و باید وضع موجود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید مدیران درآمد هزینه ای باشند؛ بلکه باید پیشنهادات لازم را در کارگروه اقتصادی ارائه دهند تا ما بتوانیم راهکارهایی جهت تأمین مالی پیدا کنیم.

استاندار سمنان اظهار داشت: با پیگیری های که صورت گرفته است ما در تلاش هستیم که قطب سوم خودرو سازی کشور را در منطقه استان سمنان داشته باشیم و اگر این اتفاق بیافتد استان سمنان رونق اقتصادی مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وکیلی از ایجاد سه منطقه ویژه اقتصادی در استان خبر داد و گفت: نخستین منطقه ویژه گرمسار می باشد که با همکاری سازمان گسترش در حال اجرایی شدن است؛ دومین منطقه ویژه دامغان است که مؤثرین دامغان ورود پیدا کرده اند و سومین منطقه ویژه سمنان است که شرکت شهرکها در حال پیگیری عملیات اجرایی آن است.

وی بیان کرد: تعاونی هایی که در روستاها فعالیت می کنند تسهیلات خوبی پیشنهاد شده است که باید با پیگریهای تعاون روستایی، کمیته امداد و اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی از این فرصت استفاده شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیتهای موجود در استان استفاده گردد و یا پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت بهره وری از وضع موجود ارائه شود.

در ادامه این جلسه مدیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت پیشنهادات و راهکارهای لازم برای منظور کردن گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی واحدها ارائه کردند.

همچنین صادقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای گزارشی از سیاستهای اقتصادی دولت در رکود تورمی و راهکارهای برون رفت و بررسی ظرفیت بورس در استان به منظور تامین منابع مالی واحدهای صنعتی استان را ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار