تشییع پیکردلاورمردان بسیجی با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم

در پی به شهادت رسیدن 5 تن از دلاورمردان بسیجی شهر کامیاران عصر چهارشنبه مراسم تشییع پیکر این شیرمردان با شرکت آحاد مردم داغدار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۶۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی به شهادت رسیدن 5 تن از دلاورمردان بسیجی شهر کامیاران که در شبیخون عناصر ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، عصر دیروز چهارشنبه مراسم تشییع پیکر این شیرمردان با شرکت آحاد مردم داغدار برگزار شد.

همرزمان این 5 دلیرمرد و مردم کامیاران از مقابل سپاه پاسداران کامیاران با شعارهای ضد استکبار و گروهک های معاند پیکرهای جان برکفان بسیجی را به سوی مزار شهدای کامیاران حمل نمودند.

سرهنگ میکائیل ساعدی جانشین فرماندهی سپاه کامیاران در سخنانی با تسلیت شهادت این 5 رزمنده شهید، شبیخون معاندین و ضدانقلاب را حرکتی کورکورانه در دریای عظیم و جوشان مردم غیور و انقلابی ایران و کُردستان دانست.

وی اظهار داشت: سربلندی خانواده ها، مادران، همسران و خواهران این شهیدان و حضور گسترده مردم فهیم و انقلابی کامیاران در این مراسم نشان دهنده برائت و بیزاری از هر گونه حرکت فریبنده دشمنان کُردستان است که به نام خلق کُرد در برابر مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم همیشه در صحنه کُردستان ایستاده اند.

ساعدی با اشاره به همکاری این گروهک ها با استکبار جهانی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا بزرگترین حامی گروه های تروریستی در خاورمیانه است و سعی دارد با این حرکت بسیار غیر انسانی مردم مسلمان منطقه را به جان هم اندازد، در حالیکه براین نقطه غافل مانده است که اسلام و مسلمین همیشه واحد و یکپارچه در مقابل کفر و زور گویی ایستاده اند.

در ادامه این مراسم، ماموستا "سید محسن حسینی" از علمای منطقه کامیاران صبر جمیل را برای خانواده های شهدا از خداوند منان خواستار شد و درباره جایگاه شهید و خانواده شهدا در نزد پروردگار بیاناتی را ایراد کرد.

به رسم عزاداری این منطقه از کردستان، خانواده های 5 رزمنده شهیدان صبح امروز پنجشنبه بعد از نماز صبح برای زیارت مزار این عزیزان به سوی آرامگاه شهیدان کامیاران حرکت نمودند، اما آنچه که بیشتر به چشم می آمد حضور شهروندان و مردم بود که حتی پیشاپیش خانواده شهیدان در حرکت بودند.

شهادت 5 دلاور کامیارانی موجی از خشم، انزجار و نفرت را از مدعیان دروغین مدافع خلق در دل و درون این مردمان به راه انداخته و آنچه که به روشنی مشهود است این است که چشم های زیادی بینا شده و اوج خواری گروهک ها را برای اندک افرادی که آلام دست نیافتنی خود را بیرون از مرزها و جدا از این مردم می دیدند روشن ساخته است.

ارسال نظرات