رئیس شرکت برق بهمئی خبر داد

اعتبارات 37 میلیارد ریالی توسعه برق روستایی و شهری بهمئی

از اعتبار 37 میلیارد ریالی برای توسعه و تقویت برق در مناطق مختلف روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۳۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

سیدمحمد برزین‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعی‌های مکرر برق هفته گذشته بهمئی که ناشی از سیل و افتادن پایه‌های برق در بههبان بود، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این اداره مشکل برطرف شد.

رئیس شرکت برق بهمئی افزود: اجرای طرح توسعه و تقویت شبکه‌های روشنایی برق روستایی و شهری در خیابان‌های شریعتی، شهید سِتَمی، انتهای خیابان قدس، بخش سرآسیاب یوسفی، حوزه ممبی با احداث 16 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 12 کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب 53 دستگاه ترانسفورماتور در مناطق مختلف این شهرستان انجام شد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بهمئی از اعتبار 37 میلیارد ریالی برای توسعه و تقویت برق در مناطق مختلف روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

برزین‌زاده گفت: عملیات اصلاح شبکه‌های فرسوده روستایی از جمله روستاهای منطقه کت، کِل‌جمشید، تیردادی، قلات، مامه‌زنگی، سرطوف از هفته گذشته آغاز به کار کرده و در دست اجرا است.

رئیس شرکت برق بهمئی همچنین از شروع عملیات روشنایی معابر در حوزه روستایی و شهری در بهمئی خبر داد و افزود: در آینده نزدیک تمامی معابر روستاها و مناطق بالای 50 خانوار از روشنایی مناسب برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات