فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به خبرنگاران برای دقت در انتشار اخبار از آن‌ها خواست که حق مردم استان با انتشار برخی اخبار ضایع نشود.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

سردار یدالله بوعلی در نشست بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان سخنانی از حضرت امیر(ع) اظهار کرد: باید در همه مراحل زندگی و در رفتار و کردار خود از ائمه الگو بگیریم تا در کارها موفق باشیم.

این فرمانده ارشد نظامی در ادامه با توصیه‌هایی به خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد برای موفقیت در کارها گفت: قبل از هر چیز باید منشور رسانه‌ای در استان تدوین و تهیه شود و کسانی که در عرصه خبر هستند این منشور را مبنای خود در کار خبرنگاری قرار دهند.

سردار بوعلی با بیان اینکه هر یک از رسانه‌های استان ممکن است در سلیقه‌های سیاسی و اجتماعی با یکدیگر اختلاف سلیقه داشته باشند، تصریح کرد: اما همه آن‌ها شیعه و اهل ایران و مسلمان و متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که باید طبق این منشور با حفظ اختلاف سلیقه‌ها برای توسعه استان خود تلاش کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز این سخن که همه برای ساختن استان و توسعه آن مسئول هستیم، افزود: همه باید در این جهت حرکت کنیم که تعرضی به ارزش‌های ملی و دینی نشود.

وی با تأکید بر اینکه اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه خود را از نظر شاخصه‌های کاری ارتقا دهند استان هم به تبع آن ارتقا پیدا خواهد کرد، افزود: همه ما نسبت به مردم استان و آینده این مرز و بوم و مردم مسئول هستیم و باید برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر نسبت به ارتقای شاخصه‌های فعالیت‌هایمان تلاش کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه کار خبری و رسانه امانتی از مردم در نزد ماست، افزود: نکند با تحت تأثیر قرار گرفتن از سلیقه‌های سیاسی به گونه‌ای عمل کنیم که مردم استان از بایت کار ما آسیب ببینند.

بوعلی در پایان گفت: نباید مردم استان را با رسانه به گونه‌ای معرفی کنیم که حقشان نیست و این گونه در حق آن‌ها ظلم شود.

ارسال نظرات