تقدیر سپاه انصارالحسین(ع) همدان ازحضور پرشور مردم درتشییع و تدفین شهدای گمنام؛
روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایی استان همدان در تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۹۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

به گزرش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و ولایی استان همدان در تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهیدانِ شاهد آمدند و فضای استانمان را معطر کردند. داشت یادمان می‌رفت فرهنگ شهادت را، ایثارگری و از خود گذشتن را و فدایی قرآن و اسلام شدن را و ایستادگی در برابر استکبار را و به خون غلطیدن در راه عشق و ایمان به اهل بیت عصمت و طهارت را و جان دادن در سربازی ولی امر مسلمین را و .... شهدا آمدند و باز فضای شهرها و روستاهایمان معنوی شد، الهی شد، نورانی شد و آسمانی و ملائکه الله بر آن مباهات کردند....

آمدند آن دردانه های عشق و ایثار، آمدند آن واله هان شوق دیدار، آمدند تا چون بارانی از طراوت بهاران بر بیابان خشک و کویری دنیایمان ببارند و سیرابمان کنند و آبادمان کنند تا بلکه در ترنم ملکوتی شان زنده شویم و تنفسی تازه بگیریم و تولدی دیگر بیابیم.

و به قول آن "پیرزنِ اهل روستای سولان" که در هنگام تشییع شهیدان نجوا می کرد: اکنون «ای همه کاره های خدا»، ای شهیدانِ عشق و ایمان، ای همنشینان انبیاء و اولیای الهی، دستمان را بگیرید و در این پیچیدگی های دنیای وانفسا نجاتمان دهید... شفیعمان باشید، بصیرمان باشید، تا راه بصیرت را پیش گیرم و چون شما سرباز جان برکف ولایت بمانیم و علی زمان را تنها نگذاریم...

هفته سوم مرداد ماه جاری، مردم شریف استان همدان افتخار همراهی، تشییع و تدفین شهدای عزیز گمنام را بر عهده داشتند. این شهدای عزیز از شهدای غواصی بودند که یکماه پیش در تهران تشییع شدند و چه عظمتی بود آن روز .... رهبر معظم انقلاب اسلامی هم آمدند در تشییع ایشان شرکت داشتند.

و بشنوید پیام معظم له را برای غواصان شهید: بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند، و صلوات و تحیّات خدا بر شهیدان مظلوم غوّاص که با ظهور و حضور خود، این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گران‌بها و ذخیره‌های معنوی ملّت را با شکوهی هر چه تمام‌تر در کشور برافراشتند.

سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم‌دیده‌ شما. و سلام بر ارواح طیّبه و به رضوان الهی، بال‌گشوده‌ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه‌های نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را میزداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه، مسئولیّت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می‌شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید.

حضور پُرمضمون امروز شما در تشییع این دُردانه‌های به میهن بازگشته، یکی از به یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است؛ رحمت خدا بر شما، و سپاس بی‌حد از خدای مالک دلها، و سلام بی‌پایان بر حضرت بقیّةالله (روحی فداه) که صاحب این ثروت عظیم است. (والسّلام علیکم و رحمةالله‌ - سیّد علی خامنه‌ای‌- ۲۶ خرداد 1394)

ای رهبر عزیز، مردم شریف استان همدان هم دین خود را نسبت به شهدا ادا کردند. جانانه آمدند. همدان، رزن، کبودراهنگ، بهار، تویسرکان، نهاوند، اسدآباد، ملایر، فیروزان، لالجین، سامن، صالح آباد، روستاهای بخش مرکزی همدان و ..... همه و همه آمدند و دردانه های به میهن بازگشته را بر دوش خود تشییع کردند. اینها به شهدا احترام و ادب کردند. خداوند بر عزتشان بیفزاید.

از طفل یکماهه تا کودک، نوجوان، جوانان و تا سالمندان 100 ساله، همه آمده بودند و الله اکبر به این شور انقلابی. و الله اکبر به این درک و معرفت. و الله اکبر به این روحیه الهی و معنوی. و الله اکبر به عشقِ به قرآن و عترت. و الله اکبر به پیوند ناگسستنی شیعه با امامت و ولایت. و ملت شریف استان همدان حماسه ای دیگر آفریدند. حماسه ای که در تاریخ استان همدان ماندگار خواهد شد. و به یقین برکات معنویِ بی شماری را برای مردم شریف استان در بر خواهد داشت.

- با نهایت ادب و احترام با سلام و صلوات بر وجود ذیجود ششمین اختر تابناک امامت، حضرت امام جعفرصادق (ع) عرضه می داریم. ای حجت خدا بر هستی، ای پایه‌گذار مکتب شیعه، در سالروز شهادت جانسوزتان، شهیدانی را بر دوش گرفتیم و تشییع کردیم که فدایی انوار درخشان قرآن و عترت شدند. و امروز در اثر معنویت آنها مردم ایران بر صراط مستقیم انبیاء و اولیاء پای بندند و عهد و میثاق می بندند که تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا پای جان در اعتلای اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) و پیاده سازی آرمان های امامان معصوم (ع) تا ظهور حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عجل الله فرجه الشریف) از پای ننشینند.

این میثاق همچنین موجبات هوشیاری هرچه بیشتر ملت و مسولان را در بر داشت که هرگز در برابر زور گویان عالم بویژه امریکای جنایتکار سر فرود نیاورند و با صلابتی که از شهدا آموخته اند، به مبارزه ی با استکبار ادامه دهند.

این حضور و این میثاق پیام دیگری هم برای دلدادگان به لبخند دشمنان و ذوق زدگانِ ارتباط با امریکا داشته است: همان طور که بارها رهبر معظم انقلاب تاکید داشته اند؛ فریب دشمن را نخورید که او بس حیله گر، دروغگو و فریبکار است. و جز قتل و غارت و چپاول و تجاوز و ددمنشی کار دیگری از او ساخته نیست.

این حضور و این میثاق پیامی هم برای مسئولان داشته و دارد: ای مسئولان عزیز در سطوح مختلف، در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... مانند شهدا تابع محض امر ولایت فقیه باشید. و به فرامین معظم له جامه عمل بپوشید. تجربه ی تاریخ نشان داده پیروزی یا شکست ملت های مسلمان، مرهون پیروی یا عدم پیرویِ نخبگان از ولایتِ امامان معصوم علیهم السلام و ولایت فقیه در عصر غیبت است. مراقب باشید اشتباه نکنید.

- در این رابطه از تمامی دست اندرکاران و مسئولانی که در مراحل برنامه ریزی و سازماندهیِ مراسمات و جابجایی شهدای عزیز در طول 2 هفته اخیر نقش ایفا نمودند، کمال تقدیر و تشکر راداریم.

- و نیز از حضور چشمگیر و کم نظیر و انقلابیِ آحاد مردم شریف استان همدان که در همراهی، تشییع و تدفین شهدا حضور داشتند، تقدیر و تشکر فراوان داریم. اجرتان با شهدا و امام شهدا و اجرتان با ابا عبدالله الحسین (ع).

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته 21 مرداد 1394 روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات