معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های تبیینی در دهه امامت و ولایت در استان یزد گفت: مناسبت‌های ملی مذهبی و دینی باید به محافل ایجاد وحدت کلمه و همبستگی ایجاد شوند.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۸۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان یزد، اظهار داشت: معرفی چهره رحمانی اسلام و رسالت‌های واقعی مذهب شیعه با زبانی شفاف و ساده به جهانیان ضروری است.

محمد علی طالبی با اشاره به اهمیت معرفی فلسفه غدیر به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان گفت: ما باید از مناسبت‌های ملی، مذهبی و دینی در راستای ایجاد اتحاد و وحدت کلمه بین اقشار مختلف جامعه، ادیان و مذاهب مختلف استفاده کنیم.

طالبی با اشاره به آمادگی استانداری یزد در راستای ابلاغ برنامه‌ها و مصوبات دهه امامت و ولایت به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان افزود: مسئولان و دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان باید در تدوین برنامه‌های مختلف سخنرانی، جشن، شب شعر و جلسات تبیینی ایجاد زمینه‌های همدلی، همزبانی و همبستگی در جامعه به ویژه بین جوانان را ملاک قرار دهند.

وی با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس، دهه امامت و ولایت و بازگشایی مدارس، اتفاقی بسیار مبارک و ارزشمند است، اظهار داشت: ما می‌توانیم با تدوین برنامه‌های تلفیقی در این دهه، نسبت به اجرای برنامه‌های منسجم وگسترده‌تر در راستای تبیین اهداف اسلام وتشیع در جامعه اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه شهدای سادات، بحث اطعام با اولویت مناطق و افراد محروم و برگزاری جشن بزرگ غدیر و ولایت را از دیگر برنامه‌های حائز اهمیت در دهه امامت و ولایت در استان یزد عنوان کرد.

 

ارسال نظرات